Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí233 - 242dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Maxima pojišťovny
Šafrová, Gabriela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Herko, Olga (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie pojišťovny Maxima a jejím cílem je tuto strategii zhodnotit a navrhnout doporučení na její vylepšení. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde se nejprve zabývám etapami vzniku marketingové strategie, a poté se věnuji popisu obsahu strategie distribuční, cenové, produktové a komunikační. V praktické části se pak již zaměřuji na pojišťovnu Maxima a na její produktovou řadu, distribuční politiku, cenovou strategii a především na komunikační strategii. Po představení marketingové strategie Maximy pak v závěrečné kapitole uvádím její zhodnocení a návrhy na vylepšení.
Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o.
Sůsová, Petra ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem mé diplomové práce na téma Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o. je analyzovat a následně stanovit postup při tvorbě propagační strategie v této firmě, který zde stále chybí. To vše za pomoci dotazníků, jež mají ověřit povědomí veřejnosti o této společnosti, a za pomoci metody zvané Mystery shopping, která má ověřit kvalitu poskytovaných služeb na maloobchodních prodejnách společnosti Brudra s.r.o. Výstupem bude sloučení výsledků z těchto výzkumů, díky kterým se následně zaměříme na slabší stránky a mezery v propagaci, její ucelení a sjednocení včetně případných doporučení. Návrh propagační strategie by měl sloužit jako jakési vodítko při sestavování marketingového plánu pro budoucí období.
Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Zábranská, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o." je analýza stávající marketingové a komunikační strategie této společnosti a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, image, identita a metody výzkumu. Praktická část představuje společnost Linde Material Handling Česká republika s.r.o. a analyzuje její marketingové prostředí, komunikační strategii, image a identitu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky získané terénním výzkumem a na základě těchto dotazníků byla navrhnuta doporučení na změnu marketingové a komunikační strategie společnosti.
Analýza komunikační strategie společnosti Sapeli a.s.
Kadlec, Jan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti SAPELI a.s v posledních třech letech a na základě zhodnocení a porovnání s teoretickými přístupy navrhnou možná zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Marketingová a komunikační strategie pro firmu Lackfolie,s.r.o.
Fukalová, Urszula ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie společnosti Lackfolie s.r.o. a navrhnout vhodné úpravy strategie do budoucna. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing a popsán marketingový proces, včetně postupů strategické analýzy. V neposlední řadě jsou zde popsány jednotlivé součásti marketingového mixu. Ve druhé části práce je představena společnost Lackfolie s.r.o. a je proveden strategický audit, který posloužil jako východisko pro SWOT analýzu. Následuje zhodnocení složek marketingového mixu a návrh na vylepšení do budoucna.
Komunikační strategie Jaderné elektrárny Temelín
Nekovářová, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce se zabývá komunikací Jaderné elektrárny Temelín. Jaderná energetika je v České republice citlivým a vzhledem k plánované dostavbě JE Temelín hojně diskutovaným tématem, jelikož se dotýká mnoha zainteresovaných subjektů a čelí zvýšenému zájmu veřejnosti a médií. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii JE Temelín zaměřenou na veřejnost. V návrhu samotné strategie je vycházeno ze závěrů SWOT analýzy zaměřené na komunikaci JE Temelín, analýzy vybraných online nástrojů komunikace elektrárny a kvantitativního dotazníkového šetření, za pomoci kterého je zjištěn vztah veřejnosti k elektrárně Temelín a obecně k tématu jaderné energetiky. Strategie také využívá poznatků mediální analýzy společnosti ČEZ a sociologického průzkumu mezi obyvateli obcí v okolí Temelína, který vypracovala agentura STEM/MARK.
Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard
Dokulilová, Vlasta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii navrhnout praktická doporučení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu, tvorby marketingové a komunikační strategie s využitím obecně známých nástrojů a metod. V praktické části je představena analyzovaná firma a její produktové portfolio. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové a komunikační strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.
Intenzifikace sběru‚ dopravy a třídění komunálního odpadu
EKO-KOM, Praha ; ENZO, Praha ; Český ekologický ústav, Praha ; Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, Ústav pro životní prostředí, Praha ; Havránková, Věra ; Kotrčová, Jaroslava ; Matějíček, Luboš ; Černík, Bohumil ; Vrbová, Martina ; Kotoulová, Zdenka ; Benešová, Libuše
Předběžné výsledky projektu: 1. Dílčí projekt Stanovení skladby TKO - ve 4 vybraných lokalitách jsou pravidelně měsíčně odebírány vzorky a prováděny analýzy podle schválených metodik. 2. Dílčí projekt Analýza systémů sběru a třídění odpadů - byl proveden návrh kritérií na hodnocení systémů a návrh metody na objektivní hodnocení systémů. Pro potřebu úkolu byl sestaven dotazník sloužící ke sběru dat o nakládání s TKO v obcích a městech. Pro vyhodnocení dotazníků byl zpracován software. Byl proveden průzkum veřejného mínění. 3. Dílčí projekt Ekologické hodnocení druhotných surovin - byly specifikovány jednotlivé druhy surovin z hlediska ekologického hodnocení (inventarizační analýza) a byla zahájena spolupráce se zpracovatelským průmyslem. 4. Dílčí projekt Matematický optimalizační model - byla zpřesněna infrastruktura modelu a bylo provedeno odladění základního programového modulu pro optimalizaci svozu odpadu pro oblast Benešov. 5. Dílčí projekt Komunikační strategie - publikace projektu a jeho prozatímních výsledků.
Recyklační programy
EKO-KOM, Praha ; Fakulta podnikatelská VUT, Brno ; Český ekologický ústav, Praha ; SLEEKO, Praha ; ENZO, Praha ; ECO trend, s.r.o., Praha
V roce 2001 proběhlo informační šetření s cílem získat maximum informací o recyklačních programech. Všeobecně uznávanými hodnotitelskými metodami byl proveden výběr komodit. Ve spolupráci s Podnikatelskou fakultou VUT Brno byl řešen systémový a logistický přístup ke zdůvodnění recyklace (dílčí úkol Logistika je uveden v příloze. Součástí projektu je komunikační strategie, která je orientována na proces prezentace výsledků řešení projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí233 - 242dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.