Název: Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o.
Překlad názvu: The proposal of the promotional strategy of Brudra Ltd. company
Autoři: Sůsová, Petra ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; kvantitativní a kvalitativní výzkum; communication mix; communication strategy; quantitative and qualitative research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36053

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162752


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet