Název: Marketingová strategie Maxima pojišťovny
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Insurance Company Maxima
Autoři: Šafrová, Gabriela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Herko, Olga (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační strategie; Marketing; Marketingová strategie; Maxima pojišťovna, a.s.; Pojistný trh; Communication strategy; Insurance market; Marketing; Marketing strategy; Maxima pojišťovna

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37294

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163949


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet