Název:
Marketingová a komunikační strategie pro firmu Lackfolie,s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing and communication strategy for the company Lackfolie s.r.o.
Autoři:
Fukalová, Urszula ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie společnosti Lackfolie s.r.o. a navrhnout vhodné úpravy strategie do budoucna. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing a popsán marketingový proces, včetně postupů strategické analýzy. V neposlední řadě jsou zde popsány jednotlivé součásti marketingového mixu. Ve druhé části práce je představena společnost Lackfolie s.r.o. a je proveden strategický audit, který posloužil jako východisko pro SWOT analýzu. Následuje zhodnocení složek marketingového mixu a návrh na vylepšení do budoucna.The aim of this thesis is to analyze the current marketing and communication strategy of the company Lackfolie s.r.o. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. As for the theoretical part, it deals with the notion of marketing, it describes the overall marketing process and the individual parts of the marketing mix. In the first chapter of the practical part the company Lackfolie s.r.o. is presented. It is followed by the strategic analysis and the desription of the current corporate strategy. The last chapter concentrates on the recommendations connected to the marketing and communication strategy.
Klíčová slova:
Komunikační strategie; Marketingová strategie; Strategický audit; communication strategy; marketing strategy; strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35640