Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 974 záznamů.  začátekpředchozí940 - 949dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Monetizace internetového obsahu
Baranyk, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce popisuje nejrůznější metody monetizace internetového obsahu. Cílem je nabídnout přehled nejvhodnějších služeb a nástrojů pro vlastní webový projekt či weblog. Vzhledem k různorodosti každého webu a internetu celkově se nejedná o dokonalý návod, či postup, který by šel uniformě aplikovat na každý projekt. Většina poznatků je získána několikaletým užíváním popisovaných služeb a mými vlastními zkušenostmi s psaním weblogů. Celá práce je rozdělena do několika úvodních oddílů popisujících nejrůznější metody fungování reklamních systémů, optimální umístění reklamy či metody udržení návštěvníka. Hlavní část práce se skládá z popisu a zveřejnění zkušeností s jednotlivými reklamními sítěmi. Závěrečný oddíl zmiňuje možnosti prodeje vlastního webového projektu.
Možnosti a využití MM komunikačních prostředků v praxi
Malý, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Hlavním cílem této práce je popsat a zmapovat možnosti a využití multimediálních komunikačních prostředků, jak už sám název napovídá. Je zde opravdu ukázána jejich široká variabilita použitelnosti v nejrůznějších oblastech. Práce je rozčleněna do několika logicky uspořádaných kapitol. Nejprve je čtenář uveden do problematiky multimédií, včetně definic a popisu jednotlivých složek. Poté následuje přehled oblastí, kde je možné aplikovat multimediální materiál, tedy jak ve vzdělávání a domácnostech, tak v zaměstnání a na veřejných místech. Součástí je i podkapitola o virtuální realitě. Dále se pojednává o způsobech, jakými se vůbec multimediální obsah dostává k lidem, čili jakými technologiemi a zařízeními je šířen. Nechybí ani přehled současných trendů, novinek a nástin budoucího technologického vývoje. Závěrečná část je věnována porovnání teoretických poznatků s praktickou situací, konkrétně využití multimédií v obchodním řetězci Baumax.
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.
The positions of men and women to the advertising of beer
Bosáková, Júlia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových společností i vlastního výzkumu provedeného metodou dotazování jsem dospěla k požadovaným výsledkům. Práce je rozdělená do dvou hlavních častí, a to části teoretické, která stručně pojednává o marketingové komunikaci, reklamě a pivním průmyslu, jelikož to souvisí s tématem, a praktické části věnované již zmíněnému výzkumu.
Signmaking jako součást komerčních komunikací
Hejda, Tomáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza role signmakingu v rámci komerčních komunikací. Obor signmaking je představen jak v kontextu marketingovém, tak v kontextu časovém. Práce si současně klade za cíl předložit teoretické zásady oboru a na praktických ukázkách představit její přínos v podobě konkrétních realizací a nejnovější trendů a to jak na českém trhu tak i v zahraničí. V rámci odborné a obecně uznávané literatury není výrobě reklamy věnována větší pozornost. Práce proto představuje obor v širším kontextu, který zároveň slouží pro vytvoření základní představy o oboru samotném a jeho přínosu v rámci komunikace organizace.
Regulace reklamy na tabákové výrobky
Jiroutová, Adéla ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Naším prvním krokem bude návrat do minulosti USA. Pohledem na počátky a historický vývoj regulace tabákové reklamy zjistíme příčiny regulace a reakci subjektů na ni. Porovnáme situaci v Evropské unii v oblasti regulace tabákové reklamy a sponzoringu se situací v České republice a ostatních členských státech. Jaké jsou spotřební trendy a komplexnost proti- kuřácké politiky v zemích evropských zemích odhalíme dalším krokem. Hlavním cílem práce je zhodnocení, zda regulace tabákové reklamy dosáhla svých cílů, které měla vytyčené. Budeme se snažit poukázat na některé mylné představy o nutnosti regulace. Zhodnotíme vliv reklamy na mladistvé. Co nejlépe odpovíme na otázku, zda zákaz tabákové reklamy má vliv na snížení spotřeby tabákových výrobků. Určíme rozdíly ve velikosti spotřeby v zemích bez zákazu tabákové reklamy a v zemích se zákazem. Hlavními podklady nám budou zejména závěry mezinárodních studií zkoumající toto téma. Naším dalším objektem zkoumání budou ekonomické aspekty regulace tabákové reklamy a její reálné dopady na ekonomiku. Posledním zájmem této práce budou další vlivy regulace.
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 974 záznamů.   začátekpředchozí940 - 949dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.