Název:
Postoje mužov a žien k reklame na pivo
Překlad názvu:
The positions of men and women to the advertising of beer
Autoři:
Bosáková, Júlia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, aký postoj zaujímajú muži a ženy rôznych vekových kategórií a dosiahnutého vzdelania k reklame na pivo. Na aké reklamné apely reagujú najviac a ku ktorým sa stavajú negatívne. Aký postoj zaujímajú k reklame na pivo z hľadiska, že patrí medzi reklamy na alkoholické výrobky a akú veľkú rolu zohráva aspekt reklamy pri kúpnom rozhodovaní. Na základe výskumov marketingových spoločností a vlastného výskumu, ktorý bol prevedený metódou dotazovania som dospela k požadovaným výsledkom. Práca je rozdelená do dvoch väčších celkov, a teda teoretickej časti, ktorá stručne pojednáva o marketingovej komunikácii, reklame a pivnom priemysle, a praktickej časti, ktorá je venovaná už spomínanému výskumu.Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových společností i vlastního výzkumu provedeného metodou dotazování jsem dospěla k požadovaným výsledkům. Práce je rozdělená do dvou hlavních častí, a to části teoretické, která stručně pojednává o marketingové komunikaci, reklamě a pivním průmyslu, jelikož to souvisí s tématem, a praktické části věnované již zmíněnému výzkumu.The aim of this thesis work is to determine what position interested men and women of various ages and educational attainment to the advertising of beer. What advertising appeals and most responsive to the building negative. What position are interested to advertising for beer in terms that include the advertising of alcoholic products, and it plays a big role in the aspect of advertising purchase decisions. On the basis of marketing research companies and its own research, which was transferred method interviews I came to the desired result. It is divided into two larger entities, and thus the theoretical part, which briefly describes the marketing communications, advertising and the beer industry, and practical, which is devoted to research has already said.
Klíčová slova:
muži; reklama; ženy; advertising; men; women
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11699