Název: Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Překlad názvu: Changes in communication, branding and consumer behaviour and impacts on communication planning
Autoři: Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; branding; chování; digitální; komerční; komunikace; komunikační; média; médiální; plánování; propagace; reklama; spotřebitel; warc; změny; advertising; behaviour; brand; branding; changes; commercial; communication; consumer; digital; media; planning; propagation; warc

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14141

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10111


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet