Název:
Signmaking as a part of commercial communication
Překlad názvu:
Signmaking jako součást komerčních komunikací
Autoři:
Hejda, Tomáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The goal of the thesis is profiling signmaking as a part of commercial communication. Field of signmaking is present in marketing and time context. On one hand thesis presents theoretic fundamentals, on the other side presents real executions and the latest trends in the Czech market and the others markets.Cílem práce je analýza role signmakingu v rámci komerčních komunikací. Obor signmaking je představen jak v kontextu marketingovém, tak v kontextu časovém. Práce si současně klade za cíl předložit teoretické zásady oboru a na praktických ukázkách představit její přínos v podobě konkrétních realizací a nejnovější trendů a to jak na českém trhu tak i v zahraničí. V rámci odborné a obecně uznávané literatury není výrobě reklamy věnována větší pozornost. Práce proto představuje obor v širším kontextu, který zároveň slouží pro vytvoření základní představy o oboru samotném a jeho přínosu v rámci komunikace organizace.
Klíčová slova:
marketing; reklama; Signmaking; advertising; marketing; signmaking
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11509