Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Generace Y a maďarský film
Rychterová, Karolína ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Předmětem této diplomové práce je propojení dvou celkem odlišných témat. Těmito tématy jsou generace a film, konkrétně potom generace Y a maďarský film. Takovým spojovacím bodem těchto dvou témat je maďarský režisér György Pálfi a jeho film Taxidermia. První část diplomové práce představuje především téma generace, rozebírá generace od Baby boomers až po Generaci Z. Vysvětluje, jak se tyto kohorty datují, čím se vyznačují, proč se tak nazývají a co je pro ně typické. Zároveň jsou zde uvedeny základní poznatky z historického kontextu, které nám ony generační kohorty určují. Druhá část diplomové práce je zaměřena na téma maďarské kinematografie. Popisuje zde historii maďarského filmu, představuje její typické tvůrce a jejich filmy. Máme zde také praktickou část, která nám ukazuje, co mladí lidé, zástupci generace Y, vědí či nevědí o maďarských filmech. Třetí část diplomové práce nese název György Pálfi. Tato část je vlastně tou stěžejní. Obsahuje rozhovor se samotným režisérem a rozbor filmu Taxidermia, který v této práci hraje důležitou roli, a to hlavně proto, že nám vlastně spojuje všechna daná témata.
Postoj generace Z k "indoorizaci outdoorových sportů"
Veselá, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Postoj generace Z k "indoorizaci outdoorových sportů" Cíle: Hlavním cílem mé bakalářské práce je objasnit postoj generace Z k rostoucí nabídce outdoorových sportů v umělých, bezpečných a kontrolovaných podmínkách. Objasnění postojů by vedlo ke zlepšení porozumění spotřebitelských přání a preferencí různých účastníků patřících do generace Z. Metody: V práci je využívána metoda kvantitativního výzkumu, a to konkrétně elektronické dotazování, jehož cílem je zjistit postoje a motivaci minimálně 150 respondentů, patřících do generace Z. Soubor respondentů byl tedy určen částečně ovlivněným výběrem. Výsledky: Výsledek práce lze obecně formulovat tak, že generace Z má pozitivní postoj k indoorizaci outdoorových (lifestylových) sportů. Generace Z oceňuje vlastnosti jak indoorizovaného světa, tak přírodního prostředí. Můžeme ale pozorovat tendence upřednostnění indoorizovaných center především na základně praktických důvodů, jako časová a distanční dostupnost, větší efektivnost tréninku, nebo možnost sportovat celoročně i za špatného počasí. Výsledky ukázali, že respondenti reprezentující generaci Z jsou, co se týče vybraných lifestylových sportů, více aktivní v indoorizovaném prostředí. Klíčová slova: outdoorové sporty, indoorizace, lifestylové sporty, generace Z, komercializace, motivační faktory
Generace Z a sportovní značky
Šustrová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název: Generace Z a sportovní značky Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit pomocí skupinových rozhovorů, jaký význam mají značky sportovního zboží v rámci kupního rozhodovacího procesu pro generaci Z žijící v hlavním městě Praha. Metody: V práci byla využita kvalitativní metoda skupinových rozhovorů. Scénář skupinových rozhovorů byl sestaven na základě rešerše literatury. Z rozhovorů byl pořízen audiozáznam, který byl využit spolu s poznámkami k analýze dat. K přepisu dat z audiozáznamu byla využita metoda shrnujícího protokolu. Dále byla na základě identifikovaných kategorií a témat vytvořena závěrečná zpráva. Výsledky: Pro generaci Z žijící v hlavním městě Praha hraje značka svou roli v rámci kupního rozhodovacího procesu ve všech jeho fázích při koupi sportovního zboží. Generace Z žijící v hlavním městě Praha má kladný vztah ke sportovním značkám. Jsou ochotní si připlatit za značkové zboží a jsou loajální ke značkám. Klíčová slova: generace Z, značka, sportovní značka, spotřebitel, spotřební chování, kupní rozhodovací proces
Postoj generace Z k české dokumentární audiovizuální tvorbě z let 2000 - 2020
Haiklová, Kristýna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postojem generace Z k českým dokumentárním filmům a seriálům. Konkrétně je cílem práce popsat společné tendence celé generace Z či jejích podskupin v rámci jejich postoje k české dokumentární tvorbě. Výzkumnou metodou pro zjištění postoje této generační kohorty je dotazníkové šetření. Úplně na začátku je charakterizována generace Z, rozebrány jsou její formanty a základní charakteristiky. Jedna z podkapitol je věnována i speciálně české generaci Z. V teoretické části je pak také věnován prostor dokumentární tvorbě, konkrétně její charakteristice, typologii a historii dokumentů. Žánr dokumentu je v práci představen jak v celosvětovém, tak také v českém prostředí a kontextu. V praktické části je popsán výzkum, tedy dotazníkové šetření. Výsledky jsou prezentovány u každé vyhodnocené otázky zvlášť, přičemž na konci je umístěno hromadné shrnutí s nejdůležitějšími a nejzajímavějšími poznatky z výzkumu.
The Perception of Woke-Washing Marketing by Generation Z Members in Slovakia
Rybárová, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Predmetom tejto práce je vnímanie woke-washingových kampaní príslušníkmi generácie Z na Slovensku. Sústredí sa na vplyv na správanie, názory, myšlienkové procesy, ktoré kampane vyvolávajú, vnímanie autenticity týchto kampaní a kritéria podľa ktorých generácia Z na Slovensku hodnotí aktivistické kampane. Teoretická časť práce objasňuje definície pojmov, uvádza príklady, popisuje vnímanie realizovaných kampaní vo svete, kritériá, podľa ktorých sa kampane delia na brand activism a woke-washing a etický dopad problematiky, ako aj to, čo vieme o regionálnom kontexte problematiky. V praktickej časti sa venuje metodológii, priebehu a zisteniam realizovaného výskumu, ktorého cieľom bolo priblížiť vnímanie woke-washing kampaní u vybranej vzorky respondentov. Z výskumu vyplynulo, že autenticita brand-activism kampaní dokáže zavážiť pri formovaní konečného názoru na kampaň, avšak nedochádza k výraznej vedomej zmene v správaní.
Perception of heated tobacco products by generation Z
Illésová, Linda ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Kulhánek, Adam (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou vnímania produktov zahrievaného tabaku príslušníkmi Generácie Z. Práca sa snaží priblížiť spotrebiteľské správanie, motiváciu a vnímanie marketingových stratégií najmladšej generácie voči moderným produktom tabakových firiem, ktoré sa svojim technologickým zameraním snažia osloviť nové cieľové skupiny. Prvá, teoretická časť, si kladie za cieľ preniknúť do nákupného správania a charakteristiky Generácie Z. Následne približuje produkty zahrievaného tabaku, ich princíp fungovania a možné zdravotné riziká spojné s užívaním. Pre charakter práce je zdôraznená aj legislatíva a etické kódexy vzťahujúce sa na tabakovú reklamu. Ďalej práca rozoberá konkrétne značky zahrievaného tabaku dostupné v Českej republike, IQOS a glo a približuje ich marketingové stratégie. Druhá, praktická časť, skúma pomocou kvalitatívneho výskumu formou pološtrukturovaných rozhovorov postoje Generácie Z s vekovým ohraničením 18 až 25 rokov, ktorí majú skúsenosť s IQOS alebo glo. Títo účastníci výskumu zodpovedali otázky týkajúce sa spotrebného správania, motivácie k užívaniu a vnímaniu marketingových stratégií. Práca nevyvodzuje žiadne zovšeobecniteľné závery, ale poskytuje vhľad do zmýšľania a názorov Generácie Z.
Fenomén FOMO v kontextu sociální sítě Instagram
Thein, Filip ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na fenomén FOMO, tedy strach ze zmeškání nějaké události, na sociální síti Instagram. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu FOMO z psychologického hlediska a jeho aplikaci v marketingu. Dále představuje vztah generací k sociálním sítím se zaměřením na mladistvé a mladé dospělé. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá, jakým způsobem ovlivňuje fenomén FOMO aktivitu mladých dospělých na sociální síti Instagram. Zároveň zkoumá, jak uživatelé reagují na FOMO marketing ze strany influencerů.
Vnímání aktivismu na Instagramu příslušníky generace Z
Nguyen, Nhu Anh ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce se zabývá způsoby, jakým způsoby zapojení do aktivistických činností na této sociální síti zjištěn ětší množství aktivistických činností na Instagramu u žen než u mužů. Mezi online a offline aktivistickými činy byla zjištěna pouze slabá korelace. Dle odpovědí espondentů lze však soudit, že příslušníci generace Z offline světě věří Hloubkové rozhovory následně zkoumaly motivaci uživatelů k tvorbě aktivistického obsahu na Instagramu. Respondenti uvedli, že nstagramu sledují šíření povědomí, možnost legislativní změny. Příslušníci generace Z, kteří aktivistický obsah na Instagramu prezentaci mainstreamových aktivistických témat na Instagramu spíše skeptičtí, oceňují však nové pohledy a nová témata. Uvádí, že aktivistický obsah na
Fenomén sociální sítě TikTok a její vliv a vnímání v Česku
Kudyn, Viktorija ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Anotace: Bakalářská práce si klade za cíl definovat vnímání sociální sítě TikTok v Česku. Teoretická část definuje vývoj platformy v kontextu jiných sociálních sítí, důvody rostoucí popularity mezi uživateli a bezpečnostní výzvy, kterým globálně čelí, s důrazem na nejprominentnější kauzu zákazu TikToku prezidentem Spojených států Donaldem Trumpem. Kvantitativní šetření mezi respondenty ve věku 13-35 let následně zjišťuje, jak si sociální síť mezi Čechy stojí v aspektech definovaných v teoretické části. Mezi respondenty byli zařazeni aktivní uživatelé této aplikace i ti, kteří ji mají v povědomí, ale síť ani aplikaci nevyužívají. Analýza odpovědí má za cíl srovnat odpovědi respondentů věkových skupin 13-18 a 19-35 let a vymezit jejich odlišnosti ve vnímání sítě. Tyto názory jsou poté závěrečně shrnuty s cílem zobecnit vnímání sociální sítě a aplikace napříč Českou republikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.