Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí37 - 46další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Kozák
Holický, Filip ; Nováková, Lenka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Kozak Invest a.s., která je provozovatelem tříhvězdičkového hotelu Kozák v Brně. Analyzuje a hodnotí poskytované služby a oblasti, které s jejich zajišťováním souvisí. Obsahuje návrhy na zlepšení nabízených služeb a prostor hotelu s cílem navýšit konkurenceschopnosti hotelu.
Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb
Vašenda, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecha, Ondřej (oponent)
Název práce:Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb. Cíle práce: Diplomová práce si klade za cíl zahájit proces standardizace české verze dotazníku SERVQUAL v oblasti fitness a rekreačního sportu a připravit tak půdu pro jeho budoucí použití v praxi. Metoda: Dotazník SERVQUAL byl nejprve přeložen do českého jazyka a distribuován do dvou fitness v průběhu půl roku. Pomocí teorie zobecnitelnosti byla zjištěna reliabilita a faktorové analýzy vnitřní struktura tohoto nástroje. Výsledky: Přináší informace o použití této metody měření kvality služeb pro oblast fitness v české republice. Formuluje doporučení pro další úpravy a použití dotazníku v českém prostředí. Klíčová slova: Kvalita služby, Měření kvality služeb, Teorie zobecnitelnosti, Faktorová analýza Výzkum je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy, projekt č. 267811 Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...
Měření kvality zdravotní péče prostřednictvím analýzy dotazníku spokojenosti pacientů v konkrétní zdravotnické laboratoři
Čajková, Magdaléna ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Petr, Tomáš (oponent)
V současných tržních podmínkách musí i zdravotnické zařízení obstát v konkurenčním boji. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je efektivně řídit poskytovanou kvalitu péče a vnímat potřeby svých zákazníků. Důležitou zpětnou vazbou od zákazníků je jejich spokojenost. Každé zdravotnické zařízení by mělo tuto spokojenost monitorovat, vyhodnocovat a reagovat na ni s cílem své služby trvale zlepšovat. Cílem diplomové práce je změřit kvalitu zdravotní péče ve zdravotnické laboratoři prostřednictvím analýzy dotazníku spokojenosti pacientů. Diplomová práce má část teoretickou a empirickou. Teoretická část popisuje systémy řízení kvality ve zdravotnických laboratořích, vymezuje pojmy produkt, marketing a marketingový C mix. Blíže se zaměřuje na osobu pacienta jakožto prioritního zákazníka ve zdravotním systému a vymezuje hlavní důvody zkoumání jeho spokojenosti. V empirické části je nejdříve představena činnost konkrétní zdravotnické laboratoře. Následně je popsána realizace provedeného výzkumu a jsou interpretována zjištěná data. Se službami zdravotnické laboratoře je 69,7 % pacientů spokojeno. Jejich spokojenost je výrazně determinována věkem a počtem absolvovaných laboratorních vyšetření. V závěru diplomové práce jsou navržena doporučení, která reagují na data a výsledky získané výzkumem. Tato...
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Skryja, Tomáš ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním kvality sportovních služeb v mužském fotbalovém klubu SK Buwol Metal Luka nad Jihlavou a v německém klubu SV Lausitz Forst. Výzkum je prováděn za pomoci dotazníku metody SERVQUAL. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu služba, služba v oblasti sportu a kvalita služby v oblasti sportu, součástí je i uvedení metod pro měření kvality služeb. V praktické části jsou analyzovány, vyhodnocovány a interpretovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a jsou navrhnuty opatření pro zlepšení kvality v oblasti služeb zkoumaných fotbalových klubů.
Globální sledování kontejnerových zásilek jako nástroj ke zlepšení služeb zákazníkům
Šrámková, Eva ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Cempírek, Václav (oponent) ; Průša, Bohumil (oponent)
Disertační práce analyzuje faktory, které rozhodují o výběru poskytovatele přepravních a zasilatelských služeb na trhu kontejnerových přeprav v České republice (dále jen ČR). Výzkum vychází z rozsáhlého počtu faktorů publikovaných v obdobných výzkumných studiích mimo evropský kontinent a zároveň se zaměřuje na faktory charakteristické pro zadavatele služeb se sídlem v ČR. Metodologický aparát výzkumu je založen na dotazníkovém šetření a hloubkových osobních rozhovorech s respondenty. V disertační práci byla vytvořena nová metodika TARRQUAL, která slouží jako nástroj pro měření kvality služeb. Tato nová metodika byla testována na 250 zákaznících zasilatelské společnosti Kühne+Nagel ČR. Cílem výzkumu byl návrh teoretického nástroje pro měření kvality přepravních a zasilatelských služeb a přímé aplikace tohoto nástroje na přepravním trhu ČR. Disertační práce si dále kladla za cíl podpořit empirický výzkum v oblasti měření kvality poskytovaných služeb na trhu kontejnerových přeprav ve střední a východní Evropě.
Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
Podéšť, Jaroslav ; Sádlík, Libor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části je především věnována pozornost službám a jejich kvalitě. Dále pak spokojenosti a loajalitě zákazníků, stejně jako možným vztahům mezi nimi. Pro získání primárních dat byl podniknut terénní výzkum na frekventovaném autobusovém nádraží v Brně. Během něho se respondenti pomocí dotazníků vyjadřovali k celkové a dílčí spokojenosti se službami vybrané společnosti. Výsledky tohoto šetření jsou následně prezentovány a diskutovány. Věří se, že tento průzkum pomůže k lepšímu pochopení chování cestujících zvolené společnosti.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti
Večeřová, Jiřina ; Procházková, Veronika (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti. Práce se zabývá hodnocením hotelových služeb a oblastí, které souvisí s jejich zajištěním. Obsahuje návrhy na personální zabezpečení, zlepšení ubytovacích služeb, zlepšení technického zázemí a také finanční vyhodnocení návrhů.
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí37 - 46další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.