Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 397 záznamů.  začátekpředchozí368 - 377dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Veselský, Štěpán ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Otevřel, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem na internetu. Jejím hlavním cílem je navržení a provedení internetové marketingové kampaně zaměřené na využití sociální sítě Facebook a nástroje Google AdWords k budování povědomí o malém či středním podniku a následné provedení analýzy jejich výsledků. Přínos tak bude jednoznačný pro marketéry v malých a středních podnicích, řešící podobnou situaci a mající snahu využít potenciálu moderních on-line marketingových nástrojů a kanálů komunikace ke zvýšení povědomí o značce. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které jsou analyzovány předpoklady využití internetového marketingu. Následuje část praktická, která analyzované skutečnosti přivádí do skutečného prostředí společnosti Saloon Exclusive. Závěr shrnuje přínosy zvoleného řešení a nabízí možnosti dalšího postupu.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Vondruška, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových sociálních sítí z pohledu jejich využití pro zvyšování konkurenceschopnosti společností. První část práce se zabývá teoretickým úvodem do sociálních sítí, kde jsou definovány základní pojmy a poté charakterizovány globálně nejvýznamnější sítě. Každá sociální síť je analyzována jak z pohledu struktury jejích uživatelů, tak jsou uvedeny i jednotlivé možnosti, které poskytuje pro propagaci v rámci jejich systému -- jsou zmíněny placené i neplacené příležitosti. V závěru této části jsou uvedeny obecné možnosti využití sociálních sítí pro firmy -- způsoby měření dopadů aktivit na nich, rizika a náležitosti zajištění jejich provozu v rámci společnosti. Druhou částí práce je praktické řešení využití sociálních sítí pro podporu podnikání vybraného elektronického obchodu. Na úvod jsou uvedeny základní parametry e-shopu a je vymezeno konkurenční prostředí. Následuje analýza jednotlivých realizovaných řešení na různých sociálních sítích. Dále je navržena a realizována vlastní sociální síť zaměřená na cílovou skupinu podniku. Praktická část je zakončena závěrečnou zprávou včetně doporučení pro další postup ve využití sociálních sítí. Hlavní přínos práce spočívá v detailní analýze současné komunikace vybraného podniku na sociálních sítích včetně uvedení všech relevantních údajů, ze kterých je v závěru možné vyvodit konkrétní doporučení pro další zvýšení konkurenceschopnosti.
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Ambrož, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Javůrek, Adam (oponent)
Práce se zabývá problematikou oboru obsahové strategie (content strategy), metodami a postupy přípravy, návrhu a tvorby obsahu firemního webu dle stanovených cílů. V teoretické části je definována role content strategy, je představen životní cyklus obsahu webu a možné přínosy a výstupy obsahové strategie ve všech jejích fázích: přípravy, analýzy, tvorby, vyhodnocení a správy obsahu. Diskutována je také interakce s dalšími obory webdesignu a zákonné limity, které ovlivňují vytváření internetového obsahu v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout novou obsahovou strategii pro web společnosti. Po popsání výchozí situace a stanovení cílů jsou aplikovány metody systematického nakládání s webovým obsahem. Prostřednictvím výstupů obsahové strategie (definice cílové skupiny, analýza konkurence, inventura stávajícího obsahu, analýza klíčových slov, návrh informační architektury, style guide, model obsahu, plán obsahu, proces tvorby a správy obsahu) získává zájemce o problematiku vodítko, kterým se může inspirovat ve své praxi.
Efektivita email marketingu na trhu mezinárodních květinových zásilek
Štěpánová, Klára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Jedna z největších výhod, ale zároveň také jeden z důvodů, proč potenciál email marketingu není plně využit, je vysoká návratnost investice. Proto společnost FloraQueen, ale i mnoho dalších firem podceňuje efektivitu email marketingu. Cílem této práce je srovnání současných marketingových aktivit konkrétní firmy s doporučenými praktikami v oboru a definice kroků, jež by vedly k efektivnějším výsledkům. Za tímto účelem jsou sesbírány nejnovější email marketingové statistiky a trendy, je provedena interní analýza společnosti FloraQueen, jsou rozebrány nejpoužívanější taktiky konkurentů a je navržen finální soubor doporučení.
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Petkov, Michal ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zaměřuje na použití videa v online marketingu turistických destinací. Cílem je analyzovat možnosti použití videa destinacemi, efektivitu online videa a na základě výsledků zhodnotit celkovou vhodnost aplikace videomarketingu destinacemi. V první části je popsán mezinárodní cestovní ruch a některé důležité kategorie související s hlavním zaměřením práce. Zejména jsou to destinace, image a destinační marketing. Druhá kapitola obsahuje přehled vývoje v oblasti internetu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu. Její součástí je popis vzájemného působení informačních technologií a chování spotřebitelů v cestovním ruchu. Třetí část představuje analýzu rolí a možností použití online videa. Součástí je také vymezení samotného destinačního videomarketingu. Ve čtvrté kapitole je testována efektivita online videa ve vztahu k formátům, které video neobsahují. Výsledkem práce je vyvození možných použití videa v online marketingu destinací. Jako významné prvky se v tomto směru projevily sociální sítě a uživatelsky tvořený obsah v kombinaci s videem. Testováním dat byla zjištěna vyšší účinnost plošné reklamy obsahující video. Jako další směr výzkumu je doporučeno zaměření na využití videa v platformách sociálních sítí a uživatelských recenzních systémů a jejich použití pro destinační marketing.
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Preněk, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je komplexní představení online komunikace, stojící na třech důležitých pilířích, které se vzájemně ovlivňují a doplňují. Prvním pilířem je tržní prostředí, které vytváří základní podmínky fungování digitální komunikace. Druhým bodem jsou komunikační kanály, prostřednictvím nichž dochází k interakci mezi tvůrcem komunikačního sdělení a jeho příjemcem. Posledním klíčovým článkem je pak samotný příjemce, jenž představuje unikátního internetového uživatele, kterého je možné popsat pomocí nejrůznějších segmentačních proměnných. Aby bylo možné dosáhnout takto komplexního poznání online komunikace, je v práci nejprve popsán vývoj komunikačních zvyklostí na internetu od jeho vzniku až po současnost. Další část je věnována poznání vlastních digitálních komunikačních kanálů. Celé téma bude uzavřeno odhalením uživatelů, kteří internet používají. Ústředním námětem praktické části práce je tudíž provedení segmentace internetové populace České republiky prostřednictvím analytického nástroje Data Analyzer, který pracuje s databází MML-TGI společnosti Medián.
Online marketing jazykového centra Laurus
Paulovičová, Marika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá online marketingem Jazykového centra Laurus. Mezi hlavní cíle práce patří zhodnocení současného stavu online marketingu Jazykového centra Laurus, vyhodnocení efektivity využívaných komunikačních kanálů a navržení doporučení vedoucí k vyšší komerční úspěšnosti webu. Teoretická část je tvořena třemi bloky. První kapitola se věnuje problematice webových stránek, informační architektuře, použitelnosti a přístupnosti. V další kapitole jsou představeny možnosti budování návštěvnosti webových stránek a třetí část tvoří analýza konkurence. Následující kapitola obsahuje metodologii, v níž jsou představeny použité nástroje a postupy provedených analýz. Praktická část obsahuje představení a analýzu online marketingových aktivit Jazykového centra Laurus, jejichž ústřední část tvoří PPC reklamy, SEO analýza a uživatelské testování webových stránek. Závěr praktické části tvoří zhodnocení online marketingu Jazykového centra Laurus a doporučení dalších postupů v oblasti online marketingových aktivit centra.
Online marketingová strategie společnosti SEVT, a.s.
Paroulek, Luboš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online marketingu ve společnosti SEVT a.s. V úvodní části práce je rozebrána problematika internetového marketingu včetně jeho nástrojů. Dále je analyzována samotná společnost z pohledu situační analýzy. V práci jsou detailně zkoumány weby společnosti, včetně jejich analýz návštěvnosti, tržeb a dalších. Další část je věnována problematice SEO a SEM. Weby společnosti jsou hodnoceny z pohledu, jak odpovídají zásadám SEO, je hodnocena efektivita webu. V části SEM jsou rozebírány nástroje online marketingu, které jsou ve společnosti využívány. Práce si klade za cíl ohodnotit stávající online marketingovou strategii a navrhnout strategii novou, která by byla pro společnost efektivnější jak v používání nástrojů online marketingu, tak i v samotné webové prezentaci. Tato nová strategie by měla společnosti sloužit ke zvýšení ziskovosti ze svých online marketingových aktivit.
Využití sociálních sítí v marketingové strategii FMCG společnosti
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Tato diplomové práce nastiňuje možnosti, jak mohou FMCG firmy efektivně integrovat sociální sítě do svého marketingového mixu a jaké mají možnosti měření úspěšnosti využití sociálních sítí. První kapitola vymezuje koncept sociálních sítí a jejich hlavní výhody z hlediska firemního marketingu a představuje hlavní sociální sítě ve světě a v České republice. Druhá kapitola je zaměřena na možnosti marketingového využití současné největší světové sociální sítě Facebook. V jednotlivých podkapitolách jsou popsány struktura a proces vytváření firemní facebookové stránky, hlavní principy správy stránky a plánování příspěvků, dostupné formy aplikací a reklamy, možnosti propojení Facebooku s okolním online prostředím nebo pravidla inzerce na Facebooku. Zvláštní pozornost je věnována vhodné skladbě obsahu firemní facebookové stránky. Třetí kapitola představuje možnosti marketingového využití video portálu Youtube. Čtvrtá kapitola pojednává o možnostech měření efektivity sociálních sítí se zvláštním důrazem na analýzu efektivity sociální sítě Facebook. V praktické části je představen návrh strategie marketingové komunikace dětské divize firmy Nutricia a.s. v sociálních sítích.
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Zitková, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Olša, Martin (oponent)
Diplomová práce na téma Komerční komunikace aplikací do iPhonu a iPadu se zabývá analýzou účinnosti jednotlivých prvků, které jsou nutné pro úspěšnou aplikaci se zaměřením na komerční komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, část se zaměřuje na popsání úlohy komerčních komunikací v dnešním světě, vymezení mobilního trhu a jeho záazníků a vyjmenování aktivit doporučených pro dosažení úspěchu aplikace. Hlavním výstupem této části je stanovení hypotéz týkající se doporučených aktivit. Druhá, praktická, část bude popisovat život dvou aplikací a porovnávat jejich realizované aktivity s vývojem prodejů. Na závěr bude provedeno vyhodnocení stanovených hypotéz s ohledem na zjištění z praktické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 397 záznamů.   začátekpředchozí368 - 377dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.