Název: Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Překlad názvu: Usage of videomarketing in presentation of tourism destinations on the internet
Autoři: Petkov, Michal ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita; online marketing; sociální sítě; turistické destinace; video; videomarketing; effectiveness; online marketing; social networking; tourism destination; video; videomarketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31565

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113942


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet