Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky
Sedněvová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Product placement jako jeden z moderních nástrojů marketingové komunikace v současnosti nabývá na stále větším významu. Tak je tomu i v České republice, především po nedávné změně legislativy a s tím související legalizací product placementu. Diplomová práce product placement charakterizuje, uvádí jeho jednotlivé formy a způsoby vyhodnocování jeho efektivity. Cílem diplomové práce je potom zjistit rozdíl mezi efektivitou product placementu v situaci, kdy je v audiovizuálním díle propagována v prvním případě značka známá, ve druhém případě značka neznámá a ve třetím pak značka fiktivní. To prověřuje provedený experiment, který vychází ze zhlédnutí videa se třemi typovými situacemi, a následného dotazníkového šetření mezi respondenty. Z analýzy výsledků výzkumu vychází najevo, že product placement je nejefektivnější v případě zobrazení známé značky, začlenění neznámé značky je již podstatně méně efektivní, a efektivita fiktivní značky je nejnižší. Na základě statistického testování hypotéz je ověřeno, že existuje statisticky významná souvislost mezi známostí značky a její efektivitou.
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Preněk, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je komplexní představení online komunikace, stojící na třech důležitých pilířích, které se vzájemně ovlivňují a doplňují. Prvním pilířem je tržní prostředí, které vytváří základní podmínky fungování digitální komunikace. Druhým bodem jsou komunikační kanály, prostřednictvím nichž dochází k interakci mezi tvůrcem komunikačního sdělení a jeho příjemcem. Posledním klíčovým článkem je pak samotný příjemce, jenž představuje unikátního internetového uživatele, kterého je možné popsat pomocí nejrůznějších segmentačních proměnných. Aby bylo možné dosáhnout takto komplexního poznání online komunikace, je v práci nejprve popsán vývoj komunikačních zvyklostí na internetu od jeho vzniku až po současnost. Další část je věnována poznání vlastních digitálních komunikačních kanálů. Celé téma bude uzavřeno odhalením uživatelů, kteří internet používají. Ústředním námětem praktické části práce je tudíž provedení segmentace internetové populace České republiky prostřednictvím analytického nástroje Data Analyzer, který pracuje s databází MML-TGI společnosti Medián.
Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus.
Nováková, Markéta ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.