Název: Online marketingová strategie společnosti SEVT, a.s.
Překlad názvu: Analysis of the Online Marketing Strategy of the company SEVT a.s.
Autoři: Paroulek, Luboš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google Analytics; Online marketing; PPC; SEM; SEO; Google Analytics; Online marketing; PPC; SEM; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29881

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85271


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet