Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kazachstán: úmrtnost v evropském kontextu (srovnání s vybranými evropskými zeměmi a etniky)
Petkov, Michal ; Kučera, Tomáš (vedoucí práce) ; Kurtinová, Olga (oponent)
Kazachstán: úmrtnost v evropském kontextu (srovnání s vybranými evropskými zeměmi a etniky) Abstrakt Cílem této práce je analyzovat úroveň a strukturu úmrtnosti v Kazachstánu a následně ji porovnat s vybranými evropskými zeměmi. V úvodu práci je stručný nástin historie a vývoje národnostního složení této středoasijské republiky. Další část obsahuje srovnání ekonomických a sociálních podmínek Kazachstánu a dvou vybraných evropských států - České republiky a Švédska. Práce pokračuje srovnáním a vývojem nejdůležitějších ukazatelů úmrtnosti tří výše zmíněných zemí. Jedním z hledisek komparace je porovnání úmrtnostních poměrů tří vybraných menšin evropského původu (Němců, Rusů a Ukrajinců) žijících v Kazachstánu se zemí jejich původu. Toto srovnání ukazuje na velký rozdíl u německé národnosti, u Rusů a Ukrajinců jsou rozdíly minimální. Ke srovnání úmrtnostních poměrů bylo také využito konceptu odvratitelné úmrtnosti. Jeho výsledky ukazují na nízkou úroveň kazachstánského zdravotního systému. Z analýzy se dá vyvodit velké zaostávání Kazachstánu za úrovní úmrtnosti ve vybraných evropských zemích. Klíčová slova: Kazachstán, Česká republika, Švédsko, úmrtnost, národnostní menšiny, naděje dožití, úmrtnost podle etnického původu, odvratitelná úmrtnost
Kazachstán: úmrtnost v evropském kontextu (srovnání s vybranými evropskými zeměmi a etniky)
Petkov, Michal ; Kučera, Tomáš (vedoucí práce) ; Burcin, Boris (oponent)
Kazachstán: úmrtnost v evropském kontextu (srovnání s vybranými evropskými zeměmi a etniky) Abstrakt Cílem této práce je porovnat úmrtnostní poměry v Kazachstánu s vybranými evropskými zeměmi. V úvodní části je zmíněna literatura, dostupné zdroje dat a seznam použitých ukazatelů. Práce dále pokračuje stručným nástinem historie a vývojem národnostního složení této středoasijské republiky. Další část obsahuje srovnání ekonomických a sociálních podmínek Kazachstánu a dvou vybraných evropských států - České republiky a Švédska. Práce pokračuje srovnáním a vývojem nejdůležitějších ukazatelů úmrtnosti tří výše zmíněných zemí. Poslední kapitolou je srovnání úmrtnostních poměrů tří vybraných menšin evropského původu (Němců, Rusů a Ukrajinců) žijících v Kazachstánu se zemí jejich původu. Z analýzy se dá vyvodit velké zaostávání Kazachstánu za úrovní úmrtnosti ve vybraných evropských zemích. Srovnání úrovně úmrtnosti evropských menšin žijících na území Kazachstánu s jejich zemí původu pak ukazuje na velký rozdíl u Německé národnosti, u Rusů a Ukrajinců jsou rozdíly minimální. Klíčová slova: Kazachstán, evropské země, úmrtnost, národnostní menšiny, naděje dožití, úmrtnost podle etnického původu
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Petkov, Michal ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zaměřuje na použití videa v online marketingu turistických destinací. Cílem je analyzovat možnosti použití videa destinacemi, efektivitu online videa a na základě výsledků zhodnotit celkovou vhodnost aplikace videomarketingu destinacemi. V první části je popsán mezinárodní cestovní ruch a některé důležité kategorie související s hlavním zaměřením práce. Zejména jsou to destinace, image a destinační marketing. Druhá kapitola obsahuje přehled vývoje v oblasti internetu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu. Její součástí je popis vzájemného působení informačních technologií a chování spotřebitelů v cestovním ruchu. Třetí část představuje analýzu rolí a možností použití online videa. Součástí je také vymezení samotného destinačního videomarketingu. Ve čtvrté kapitole je testována efektivita online videa ve vztahu k formátům, které video neobsahují. Výsledkem práce je vyvození možných použití videa v online marketingu destinací. Jako významné prvky se v tomto směru projevily sociální sítě a uživatelsky tvořený obsah v kombinaci s videem. Testováním dat byla zjištěna vyšší účinnost plošné reklamy obsahující video. Jako další směr výzkumu je doporučeno zaměření na využití videa v platformách sociálních sítí a uživatelských recenzních systémů a jejich použití pro destinační marketing.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.