Název: Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Překlad názvu: Segmentation of the internet population of the Czech Republic and the specifics of digital communication
Autoři: Preněk, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Digitální média; Internetová populace České republiky; Internetový marketing; Online marketing; Segmentace; Web 1.0, web 2.0, web 3.0; Digital media; Internet marketing; Internet population of the Czech Republic; Online marketing; Segmentation; Web 1.0, web 2.0, web 3.0

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31118

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113426


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet