Název: Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Překlad názvu: Usage of Facebook and Google AdWords for Brand Building
Autoři: Veselský, Štěpán ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Otevřel, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adsense; analytics; facebook; google adwords; online marketing; SEM; sociální sítě; adsense; facebook; google adwords; online marketing; SEM; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33493

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124699


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet