Název:
Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Překlad názvu:
Usage of Facebook and Google AdWords for Brand Building
Autoři:
Veselský, Štěpán ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Otevřel, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingem na internetu. Jejím hlavním cílem je navržení a provedení internetové marketingové kampaně zaměřené na využití sociální sítě Facebook a nástroje Google AdWords k budování povědomí o malém či středním podniku a následné provedení analýzy jejich výsledků. Přínos tak bude jednoznačný pro marketéry v malých a středních podnicích, řešící podobnou situaci a mající snahu využít potenciálu moderních on-line marketingových nástrojů a kanálů komunikace ke zvýšení povědomí o značce. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které jsou analyzovány předpoklady využití internetového marketingu. Následuje část praktická, která analyzované skutečnosti přivádí do skutečného prostředí společnosti Saloon Exclusive. Závěr shrnuje přínosy zvoleného řešení a nabízí možnosti dalšího postupu.This Diploma Thesis' main subject is Internet marketing. Its main objective is suggesting and realizing an online marketing campaign focused on using Facebook and Google AdWords in order to building brand awareness of a small business. This effort is followed by an analysis of its results. The contribution should be apparent to all the marketers of other small businesses, who find themselves in similar situation and try to solve it by using modern online marketing tools and channels. The thesis is divided into two main sections. The first covers necessary theoretical bases of online marketing, the next one puts the theoretical knowledge into practice of a real small company, Saloon Exclusive. The ending summarizes the outcomes for the company and suggests some next steps.
Klíčová slova:
adsense; analytics; facebook; google adwords; online marketing; SEM; sociální sítě; adsense; facebook; google adwords; online marketing; SEM; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33493