Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv sociálních medií na společnost Answear cz.
Zuková, Nela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Přínos sociálních médií ve společnosti Answear CZ se zaměřuje na problematiku sociálních médií, jejich užití v marketingu, zejména on-line marketingu, možnosti jejich využití a jejich potenciál z hlediska přínosů jak obchodních, tak marketingových. Teoretická část se věnuje vymezení marketingu, on-line marketingu, internetového obchodu a sociálních médií jako Facebook, Instagram, Twitter a další. V praktické části je rozebrána strategie vybrané společnosti na sociálních médiích a jejích přínos.
E-shop a jeho marketing
Dulová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Horňáková, Daniela (oponent)
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingové prostředí a jeho faktory u vybraného konkrétního e-shopu, a to na základě provedení PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Vdílčí části je provedena SWOT analýza a analýza rizik firmy a prostřednictvím statistického nástroje Google Analytics je provedena analýza návštěvnosti na reálných firemních datech. Přínosem práce je zhodnotit reálnou situaci vybrané firmy a navrhnout marketingová opatření.
Affiliate marketing - představení na základě aktuálních trendů
Zikmund, Marian ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce "Affiliate marketing: Představení na základě aktuálních trendů" si klade za cíl informovat o možnostech využití tohoto marketingového nástroje a demonstrovat jeho vysokou efektivitu. Je rozdělena do třech hlavních částí: Teoretické (Základní informace o affiliate marketingu), praktické (Affiliate marketing prakticky) a demonstrativní (Známé affiliate programy a agregátory). Na začátku je kladen důraz na vysvětlení, v čem je koncept provizního prodeje na internetu tak unikátní a proč bude jeho použití stále oblíbenější. Nejdůležitější část práce je zaměřena na praktické využití affiliate marketingu v dnešní době. Rozebírá jeho možné využití mnoha způsoby (z hlediska provozovatele programu, partnera i další možnosti). Zájemcům o affiliate marketing by měla pomoci v zorientování se a zvolení nejvhodnějšího způsobu jeho využití. V závěru práce jsou popsány nejznámější affiliate programy a jejich agregátory v České republice a zahraničí.
Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Lepková, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, mladou literaturu, která se objevuje především na evropském trhu. Kniha Zlín na trhu funguje osm let, ale na poli marketingu se začala výrazně prosazovat až v roce 2011, kdy zároveň začala vydávat elektronické knihy. Ve své práci chci představit marketingovou komunikaci zlínského nakladatelství v letech 2011 a 2012 a potažmo jeho přínos jak v oblasti marketingu, tak v oblasti literární. Práce popisuje vznik nakladatelství, jeho vizi, ale důraz je kladen především na marketingovou strategii, respektive na komunikační aktivity v on-line prostředí, jmenovitě na sociálních sítích. Mimo to je prostor věnován i fenoménu elektronických knih, PR aktivitám, jednotnému vizuálnímu stylu, jednotlivým edicím. Důraz je kladen i na severskou literaturu, jejíž publikací se Kniha Zlín v roce 2011-2012 zabývala nejvíce. Dalším tématem je i postavení na českém knižním trhu, kde je Kniha Zlín konfrontována se svými konkurenty. Práce se krátce věnuje i literárním ohodnocením, kterými se Kniha Zlín pyšní a jejich významem v rámci marketingu.
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Barnet, Lukáš ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
Problematics of hotels promotion and analysis of specific hotel
Juríčková, Kristína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou propagace v oblasti hotelnictví. Po definování teoretických znalostí, jsou poznatky prokázané na konkrétním praktickém příkladu, na mezinárodně známém hotelu v Praze. Praktická část zahrnuje samotnou analýzu propagace vybraného hotelu, přičemž důraz je kladen především na komunikaci na sociálních sítích. Následně je tato propagace porovnána s konkurenčním hotelem, na základě čeho, jsou v závěru vyvozeny návrhy a doporučení na propagační kampaň hotelu.
Propagace značky na internetu
Prajzlerová, Adéla ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci značky na internetu, konkrétně značky Airhole v České republice. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a následně na část praktickou, kde jsou využívány získané teoretické poznatky a je zde realizován návrh propagace značky na internetu. Literární rešerše se zaměřuje na samotný vznik on-line marketingu, propagace na internetu a na výhody, které s sebou tento druh marketingu přináší. Následně jsou v této části popsány a vysvětleny nástroje, které jsou nezbytné pro správné fungování a měření marketingu na internetu. Je zde také popsána marketingová strategie na internetu, co je nezbytné provést jako první, jak postupovat a na co se zaměřit. Velmi důležité je také správné využití webové analytiky, kdy je nutné si nejdříve zvolit, co se bude měřit a hlavně jaké nástroje budou k danému účelu využity. Praktická část využívá informace získané v části teoretické pro návrh propagace značky Airhole na internetu. Nejdříve byly stanoveny cíle a poté byla analyzována konkurence na trhu. Následně byl sestavován vlastní návrh. Bylo zapotřebí určit cílovou skupinu a podobu nových webových stránek. Dále byly zvoleny vhodné nástroje, aktivity, časový plán a rozpočet pro správně fungující a efektivní internetovou propagaci značky Airhole. Z uvedených údajů byl stanoven odhad očekávaných výsledků návrhu.
Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické části je stručně popsán marketingový mix a blíže vysvětlena jedna z jeho složek, komunikační mix. Tato problematika týkající se podniku je přiblížena v analytické části práce, kde je také vypracovaná podrobná tabulka inspirující se SWOT analýzou. Na základě provedených analýz jsou v poslední části práce vypracovány opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace podniku Výtvarný-Shop.cz.
Internet Presentations and Content Management Systems
Dulovič, Tomáš ; Kratochvílová, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on methods of creation, management and promotion of business web presentation using content management systems. This work also describes the technology needed to create web pages with the principles of their practical use. At the same time, the work focuses on particular steps of creating business web pages according to analysis of operational environment and needs of specific firm.
Návrh na zvýšení obchodní úspěšnosti elektronického obchodu
Kuna, Martin ; Veselý, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením základních faktorů, které ovlivňují obchodní úspěšnost elektronického obchodu Anglia-Trading.cz, a návrhem změn, jež by měly jeho obchodní úspěšnost dále zvýšit. První část obsahuje stručný úvod do problematiky elektronického prodeje a obchodní úspěšnosti webu. Jsou zde rovněž představeny faktory, které úspěšnost elektronického obchodu v této oblasti ovlivňují, a to včetně ukazatelů, které je možno pro měření úspěšnosti využívat. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy uvedených faktorů, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce. Práci pak uzavírá kapitola, ve které jsou popsány hlavní přínosy zavedení navržených změn v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.