Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace a důsledky vzdělávání v Konzultačním středisku České zemědělské univerzity v Praze
Ulmová, Václava ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je identifikovat důvody, proč se lidé rozhodnou studovat v kombinované formě studia ČZU PEF v Konzultačním středisku Klatovy. Co je ke studiu motivuje a jaké důsledky pro ně toto studium má. Ukazuje se, že ne vždy jsou to jen osobní ambice. Teoretická část práce se zabývá motivací a vzděláváním dospělých. Čtenáři přiblíží hlavní pojmy spojené s touto oblastí. Praktická část se zabývá shromážděním, vyhodnocením a interpretací odpovědí na základě dotazníků s otevřenými otázkami a polostrukturovaných rozhovorů.
Strategická analýza farmy BioVavřinec
Štolbová, Kristýna ; Rojík, Stanislav (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce je na téma Strategická analýza farmy BioVavřinec. Úkolem práce je zhodnotit a navrhnout vhodná strategická doporučení, pomocí strategické analýzy. Práce se zabývá současným stavem společnosti a jejím postavením na trhu. Dále se práce věnuje vnějším faktorům, které pomohou identifikovat příležitosti a ohrožení plynoucí externího okolí podniku. Z vnitřních faktorů budou zjištěny silné a slabé stránky podniku. Ze získaných poznatků z vnitřních a vnějších analýz bude sestavena SWOT analýza. Práce bude rozložena do dvou částí. V teoretické části budou popsány jednotlivé postupy a nástroje pro vypracování strategické analýzy. V praktické části budou aplikovány konkrétní metody na vybranou farmu BioVavřinec. Poslední část práce bude obsahovat navržená strategická doporučení, která budou vhodná pro budoucí rozvoj farmy BioVavřinec.
Návrh komunikační strategie značky Relax
Dvořáková, Klára ; Rojík, Stanislav (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie sportovních slunečních brýlí značky Relax a návrhem komunikační strategie pro sportovní sluneční brýle této značky pro příští období. Teoretická část práce shrnuje problematiku marketingu a marketingové komunikace na základě současných odborných názorů a trendů. Věnuje se holistickému marketingu, cílenému marketingu, odlišným pojetím marketingového mixu, marketingovým strategiím z hlediska různých autorů, vnímání značky, integrované marketingové komunikaci a situační analýze. V praktické části práce je provedena SWOT analýza na základě zhodnocení situace makro a mikroprostředí a interní analýzy, která je postavena na auditu marketingového mixu s důrazem na komunikační mix. Na základě této analýzy je vypracován návrh komunikační strategie, jejíž cíle byly stanoveny ve spolupráci s vedením značky Relax.
Interní audit a jeho význam při optimalizace výrobního prostoru
Ercoliová, Lucie ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Podstatou práce je zhodnotit současný stav výroby a řízení kvality a environmentu ve výrobním podniku Aroma Praha, a.s., sídlo Židovice. S využitím metod auditování procesů vyhodnotit současný stav a navrhnout možnosti vedoucí ke zdokonalení současného stavu řízení kvality a environmentu. Na základě získaných poznatků budou vypracovány vlastní návrhy řešení s cílem zefektivnit proces řízení kvality a environmentu v podniku.
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Vebrová, Tereza ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předkládaná disertační práce zkoumá vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda zapojení zákazníka má pozitivní vliv na věrnost značce. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy v oblasti věrnosti značce a zapojení zákazníka a jsou zde rozebrány různé přístupy jednotlivých autorů. Na teoretickou část navazuje vlastní výzkum, jehož primární data byla získána metodou elektronického dotazování. Výzkum byl aplikován na oblast telekomunikačních služeb v České republice. Na základě faktorové analýzy byly zhodnoceny faktory ovlivňující věrnost značce a zapojení zákazníka a s těmito faktory byla následně provedena shluková analýza za účelem segmentace zákazníků. Pomocí korelační analýzy byly určeny vlivy sociodemografických proměnných na věrnost značce a zapojení zákazníka. Současně byl také zjištěn vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Výsledky výzkumu slouží pro rozvoj vědního oboru, jsou diskutovány v kontextu předešlých výzkumů a jsou popsány z hlediska teoretického a praktického přínosu.
Podniková kultura
Sojka, Lukáš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podnikovou kulturou se zaměřením na týmovou spolupráci ve firmě BAEST Machines & Structures, a.s. Cílem práce je provést analýzu týmové spolupráce této společnosti prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci. V teoretické části práce jsou popsány pojmy týkající se podnikové kultury a dále jsou zde definována podniková komunikace a týmová spolupráce. V praktické části jsou popsány vznik a charakteristika společnosti, podniková struktura. Závěrečná část práce analyzuje výsledky dotazníkového šetření a je zde uvedeno doporučení pro vedení firmy. Závěrem jsou uvedeny doplňující informace o týmové efektivitě.
Slevové portály v oblasti exotických destinací
Těšínský, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zpracování problematiky slevových portálů v oblasti exotických destinací. Především z pohledu spotřebitelů, kteří na serverech hromadného nakupování realizují své nákupy v oblasti cestování. Cílem je analyzovat potenciál na trhu se slevovými kupony, které se týkají cestování. Teoretická část práce se zprvu zabývá vymezením základních pojmů cestovního ruchu a následně je popsána problematika slevových portálů. Následně je představen princip jejich provozování, jejich historický vývoj, současná situace a otázka spolupráce slevových serverů a cestovních kanceláří. Praktická část práce se věnuje zákazníkům slevových portálů a snaží se analyzovat jejich preference při nákupu zájezdu. Po provedení výzkumu jsou hypoteticky předvídány podmínky úspěšné spolupráce mezi servery hromadného nakupování a cestovními kancelářemi. Na základě těchto poznatků je vyvozen závěr a zhodnocení problematiky prodeje zájezdů do exotických destinací přes slevové portály.
Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o.
Vatka, Ondřej ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav nástrojů internetového marketingu oddělení robotiky společnosti ABB s.r.o., která působí v oblasti energetiky a automatizace. Cílem této práce je optimalizace jednotlivých nástrojů internetového marketingu, které jednotka robotiky využívá. Důležitou součástí práce je také teoretický pohled na oblast internetového marketingu, jako je například jeho historie, vysvětlení základních pojmů, se kterými se člověk v tomto odvětví marketingu může setkat nebo popis toho, jak fungují online reklamní systémy.
Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu
Rettikh, Valeriya ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Téma bakalářské práce zní Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu. V rámci této práce na základě získaných teoretických znalostí a statistických údajů je popsán současný stav internet marketingu ve vybrané zemi. Primární pozornost je věnovaná nejvyužívanějším a nejefektivnějším - z pohledu marketingu - sociálním sítím, vyhledavačům a jiným nástrojům komunikačního mixu, které firmy využívají, respektive které by mohly využívat pro oslovení svých cílových zákazníků. Teoretická část práce obsahuje popis základních pojmů, vztahujících se k internet marketingu. Je popsán marketingový a komunikační mix na internetu a jeho jednotlivé nástroje, jako jsou SEO optimalizace, PPC reklama, marketing na sociálních sítích a další. Aplikační část se již zaměřuje na analýzu online trhu Kazachstánu a podle vybraných kritérií je porovnán se stavem internet marketingu v České republice. Tato bakalářská práce také obsahuje návrhy doporučení, které by mohly využít české firmy při vstupu na kazašský trh.
Možnosti změny procesu platby u slevových portálů
Urbanová, Lucie ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou slevových kuponů. V teoretické části je vysvětlen pojem slevový kupon a je zařazen v marketingovém mixu. Je uvedena i historie slevových portálů v České republice či vznik těch prvních ve světě. V druhé části je zhodnocení nynější situace využívání slevových kuponů, kdy se řeší dřívější částečná nespokojenost zákazníků se slevovými kupony. Pro výzkum situace byl vytvořen dotazník, kdy se postupným dotazováním hledaly možné zápory na negativní zkušenost s provozovnami nabízející slevové kupony. Předmětem zkoumání je i to, zda slevové kupony splnily svůj účel při propagaci podniků. Posléze byly nacházeny překážky, které by nemohly zásadně umožnit ukazování slevových kuponů až na konci, při placení. V poslední části jsou navrženy modely, při kterých by bylo proveditelné či nikoliv ukazovat slevové kupony až na konci, při placení. Je zde navrženo, na co by se teoreticky slevové kupony mohly vztahovat, pokud by se kupon předkládal až na konci, při placení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.