Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv sociálních medií na společnost Answear cz.
Zuková, Nela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Přínos sociálních médií ve společnosti Answear CZ se zaměřuje na problematiku sociálních médií, jejich užití v marketingu, zejména on-line marketingu, možnosti jejich využití a jejich potenciál z hlediska přínosů jak obchodních, tak marketingových. Teoretická část se věnuje vymezení marketingu, on-line marketingu, internetového obchodu a sociálních médií jako Facebook, Instagram, Twitter a další. V praktické části je rozebrána strategie vybrané společnosti na sociálních médiích a jejích přínos.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.