Název: E-shop a jeho marketing
Překlad názvu: E-shop and marketing
Autoři: Dulová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Horňáková, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové prostředí; on-line marketing; PEST analýza; Porterova analýza; SWOT analýza; webová analytika; marketing environment; on-line marketing; PEST analysis; Porter analysis; SWOT analysis; web analytics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69882

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358924


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet