Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika stravování při kulturních a sportovních akcích
Sabová, Gabriela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat sportovní arénu jako místo, kde se konají kulturní a sportovní akce z hlediska poskytovaných stravovacích služeb. Toto místo je atypické ve srovnání s běžnými restauračními zařízeními nejen samotným prostorem, ale také obsluhou zákazníků, přípravou a podáváním sortimentu. Pod jednou střechou se nacházejí stánky s rychlým občerstvením, ale i švédské stoly s neomezenou konzumací. Teoretická část práce je věnována základním pojmům týkající se stravování, především z oblasti cateringu a provozoven rychlého občerstvení. Praktická části se soustředí na identifikaci vybrané společnosti skrz její historii, dispoziční řešení a stravovací služby, které svým klientům nabízí. V závěrečné kapitole jsou analyzovány a porovnány sportovní a kulturní akce zvláště z hlediska spotřebovaného sortimentu.
Podnikatelský plán – YuLoong Dumplings
Adámek, Tomáš ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Matoušek, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro řetězec rychlého občerstvení. S tím, že základní myšlenkou podnikatelského plánu je přivedení zaběhlého Taiwanského fastfoodu formou franchisových poboček do Evropy. Teoretická část práce se věnuje samotnému rozboru jednotlivých části podnikatelského plánu, druhům právních forem podnikání a problematice franchisingu. Praktická část se již zaměřuje na konkrétní postup prvních kroků založení a provozování franchisy s rychlým občerstvením v České Republice. V této části je představena společnost YuLoong Dumplings, komplexní analýza trhu s rychlým občerstvením v ČR, marketingová a provozní činnost nově vzniklé společnosti a finanční plán. Výsledkem práce je zhodnocení konkurenceschopnosti projektu a rozpracování strategie společnosti, které by mělo být použito i jako reálný projekt.
Podnikatelský plán Boy´s Burger Food Truck
Kábelová, Zuzana ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je ověřit životaschopnost projektu pojízdného bistra provozovaného v tzv. food trucku. Tento typ provozoven je známý zejména ve Spojených státech amerických. Účelem je zjistit, zda bude podnik na daném trhu rentabilní a dostatečně atraktivní pro zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány podnikatelské modely a současné typy pro podnikatelské plány a start podnikání. Vzpomenuta je také doporučená struktura klasického podnikatelského plánu podle několika autorů. Definována jsou specifika podnikání v oboru rychlého občerstvení v České republice. Vyústěním teoretické části práce je návrh vlastní struktury podnikatelského plánu. Praktickou část tvoří samotný podnikatelský plán společnosti Boy´s Burger Food Truck. Na závěr je zhodnocen účel práce a jeho naplnění.
Business plán založení fast food restaurace v Jindřichově Hradci
Čížek, Ondřej ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit životaschopný projekt na založení restaurace s rychlým občerstvením. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První je teoretická a popisuje, jak správně sestavovat podnikatelský plán. Ve druhé části je potom zpracován konkrétní podnikatelský záměr.
Podnikatelský plán - zdravý fast food
Dědková, Lenka ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu v oblasti veřejného stravování. Přesněji se jedná o podnik rychlého občerstvení nabízející produkty zdravé výživy. Podnikatelský nápad vznikl na základě trendů dnešní doby, kterými jsou stále větší orientace spotřebitelů na nákup potravin s ověřitelným původem a orientace na zdravý životní styl. Samotná práce je rozdělená do čtyř částí. První část úvod vysvětluje motivy pro zvolení tématu diplomové práce. V druhé části jsou pak shrnuty teoretické poznatky vycházející z odborné literatury o tom, jak tvořit podnikatelský plán, jak volit právní formu podnikání a legislativní požadavky v tomto odvětví. Třetí částí je část praktická, kde je popsán samotný podnikatelský záměr. Jsou zde uvedeny dílčí analýzy trhu, jako analýza konkurence, dodavatelů a zákazníků. Dále je zde uveden finanční plán doplňující analýzy čísly. V poslední části diplomové práce, závěru, je pak vyhodnocen celý podnikatelský záměr a jeho realizovatelnost a jsou zde uvedeny možná využití do budoucna.
Vytvoření franchisingového konceptu v pohostinství
Šmídová, Michaela
Tato diplomová práce nabízí doporučení zahraničnímu franchisorovi ohledně vstupu na český trh s rychlým občerstvením. V teoretické části rozebrány výhody i nevýhody pro franchisora, franchisanta i společnost a jsou zde zmíněny finanční, daňové a právní aspekty franchisingu v České republice. Praktická část se věnuje otázkám, zdali je vhodné na český trh s rychlým občerstvením vstupovat, jakou formou a kde se nachází nejvhodnější místo pro první franchisovou provozovnu. Odpověď na tyto otázky poskytla analýza vnějšího prostředí a dotazníkové šetření. Praktické poznatky z této práce může využít zahraniční franchisor nabízející koncept z oblasti rychlého občerstvení k rozhodnutí o vstupu na český trh.
Hledání konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení
Cao Bao, Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá hledáním konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení. Cílem této práce je nalezení konkurenčních výhod řetězce rychlého občerstvení X, který je zaměřen na poskytnutí rychlého občerstvení na českém trhu, a prostřednictvím provedeného výzkumu nalézt případné nedostatky vnímané zákazníky a klíčové faktory napomáhající k jejich dlouhodobému zlepšení. Teoretická část je tvořena z pěti kapitol, začíná se kapitolou o marketingu služeb, následující kapitoly se zabývají kupním rozhodovacím procesem ve službách, trhem a tržní kategorií a konkurenční výhodou. Kapitola metodologie uzavírá pak celou teoretickou část. Praktická část obsahuje kapitoly zkoumající význam fast foodu ve světě a současného trendu trhu v ČR. Další části se zabývají charakteristikou tržní kategorie, analyzují konkurenci, charakterizují společnost X. Nejdůležitější kapitoly v této praktické části představují výsledky průzkumu, návrhy řešení a doporučení firmě.
Analýza marketingové komunikace vybrané značky
Tošnarová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané značky v segmentu restaurací rychlého občerstvení. Cílem této práce je na základě výsledků analýzy komunikačních aktivit značky se zaměřením na reklamu, její komunikační účinky a její vnímání a hodnocení spotřebiteli navrhnout vhodná doporučení, která by vedla ke zvýšení efektivity reklamy. Teoretická část práce je věnovaná teorii marketingové komunikace, podrobně je popsána tvorba efektivní komunikace, reklama jako taková a moderní trendy. Praktická část se v úvodu věnuje přiblížení značky a její cílové skupiny. Dále je popsán model marketingové komunikace fungující u vybrané značky se zaměřením na reklamu, která je konfrontována s teoretickými poznatky o tvorbě efektivní reklamy. Identifikované problémové oblasti jsou podrobeny dotazníkovému šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou následně formulovány závěry a doporučení ke změně v reklamě značky.
Podnikatelský plán
Daněk, Michal ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro stánek s rychlým občerstvením umístěným v historickém centru Prahy, který spolupracuje s vybranou českou restaurací. Účelem této práce je zjištění, zda je daný podnikatelský nápad proveditelný, co vše je potřeba pro realizaci a zda by projekt mohl být ekonomicky životaschopný. Cílem je rovněž zmapování problematiky stánkového prodeje v historickém centru Prahy a odhalení mezer na trhu. Pro získávání informací je v této práci používáno především výzkumu v terénu. Pozorováním konkurence a vývoje počtu turistů v Praze je sestaven odhad poptávky, na základě kterého je dále odvozen objem přepokládaných tržeb. Sestavením finančního plánu je dosaženo závěru, že stánek s rychlým občerstvením prodávající originální český pokrm je ekonomicky zajímavým projektem.
Kvalita služeb rychlého občerstvení
Karlová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o kvalitě služeb rychlého občerstvení. Teoretická část se zabývá oblastí služeb a problematikou jejich kvality. Součástí teoretické části je i česká a evropská legislativní úprava v oblasti potravin. Předpisy pojednávají o minimálních požadavcích na zdravotní nezávadnost pokrmů, o správné výrobní a hygienické praxi a o systému kritických bodů (HACCP). Dále je představen vybraný poskytovatel rychlého občerstvení a jeho vymezení kritických bodů. Cílem práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků se službami vybraného provozovatele rychlého občerstvení. Byly stanoveny určité hypotézy, které průzkum potvrdí či vyvrátí. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a obsahuje vyhodnocení této analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.