Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita služeb rychlého občerstvení
Karlová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o kvalitě služeb rychlého občerstvení. Teoretická část se zabývá oblastí služeb a problematikou jejich kvality. Součástí teoretické části je i česká a evropská legislativní úprava v oblasti potravin. Předpisy pojednávají o minimálních požadavcích na zdravotní nezávadnost pokrmů, o správné výrobní a hygienické praxi a o systému kritických bodů (HACCP). Dále je představen vybraný poskytovatel rychlého občerstvení a jeho vymezení kritických bodů. Cílem práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků se službami vybraného provozovatele rychlého občerstvení. Byly stanoveny určité hypotézy, které průzkum potvrdí či vyvrátí. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a obsahuje vyhodnocení této analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.