Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31,334 záznamů.  začátekpředchozí31315 - 31324další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.80 vteřin. 

Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Kraft, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Smékal, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním mediatypů v kategorii rychloobrátkového zboží se zaměřením na jogurtové výrobky. V teoretické části jsou popsány subjekty a fungování mediálního trhu, důležité mediální ukazatele, výzkumy a projekty na monitorování reklamních výdajů. Po rozdělení médií z teoretického hlediska následuje kapitola zkoumající trhy jednotlivých mediatypů spolu s jejich charakteristikou, která vyústí ve zhodnocení jejich výhod a nevýhod pro reklamní komunikaci. Závěrečná část práce analyzuje mediamix a reklamní výdaje na celém českém reklamním trhu, trhu FMCG a trhu jogurtů, kde porovnává komunikaci vybraných významných výrobců.

Občanský aktivismus a nová média : mediální obraz konvergence sociální sítě Facebook a "vajíčkové aféry" před volbami do Evropského parlamentu 2009
Reifová, Mirka ; Švelch, Jaroslav (oponent) ; Křeček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o nových médiích, jejich zapojení do politické komunikace a působení ve veřejné sféře, zobrazování internetu a sociálních sítí v tradičních médiích (tisku, televizi, rádiu). Zvláštním předmětem zájmu je potenciál občanského aktivismu ve spojitosti s novými komunikačními technologiemi. Teoretická část práce se zabývá hlavními rozdíly mezi "starými" a "novými" médii a jejich uživateli, typy komunikace a mírou zapojení podavatelů a příjemců sdělení. Představuje vybrané teoretické koncepty spojené s online médii, např. koncepty síťové společnosti a digitální propasti, elektronické demokracie a nové veřejné sféry, politické komunikace v rámci nových médií a jejich potenciál zapojit občany do celospolečenské debaty. Analytická část práce řeší konkrétní případ občanského aktivismu iniciovaného na sociální síti Facebook. Předmetem výzkumu je mediální obraz tzv. "vajíčkové aféry" v kampani před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009.

Pojetí médií veřejné služby v prostředí nových médií : případ České republiky
Davidová, Michaela ; Šmíd, Milan (oponent) ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o mediálním prostředí na začátku 21. století, ve kterém funguje souběžně několik mediálních platforem a v němž běžní uživatelé dostávají větší prostor pro vyjádření. Práce popisuje měnící se podoby veřejné sféry, ta v současnosti nabývá podoby síťové veřejné sféry. Tématem práce jsou média veřejné služby, které jsou zásadním mediátorem uvnitř veřejné sféry. Tato média v čase měnila své hodnoty a vlastnosti. V kvantitativním výzkumu, provedeném na skupině online médií, jsou identifikovány hodnoty tradičních médií veřejné služby a srovnávány s vlastnostmi online médií, které by mohly plnit funkci médií veřejné služby. Cílem práce je zjistit, jestli mohou být pro tradiční média veřejné služby v online prostředí nějaké alternativy.

Srovnání postoje České republiky a Spolkové republiky Německo k Ruské federaci (na základě analýzy vybraných médií)
Urbanovská, Aneta ; Dubský, Zbyněk (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá srovnáním postoje českých a německých médií k Ruské federaci v politické, ekonomické a mezinárodně bezpečnostní oblasti.

Malba jako fyzická, gestická akce. Gesto a tělesnost ve výtvarném umění
Weberová, Sylvie ; Hůla, Zdenek (vedoucí práce) ; Bláha, Jaroslav (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra výtvarné výchovy Diplomová práce MALBA JAKO FYZICKÁ, GESTICKÁ AKCE GESTO A TĚLESNOST VE VÝTVARNÉM UMĚNÍ Autorka: Sylvie Weberová Studijní obor: Výtvarná výchova pro ZŠ, SŠ, ZUŠ Magisterské studium, 5. ročník Vedoucí práce: doc. ak. mal. Zdeněk Hůla Konzultantka: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D Duben 2012 Název: Malba jako fyzická, gestická akce Gesto a tělesnost ve výtvarném umění Abstrakt: Tato práce zkoumá gesto jako soubor vnitřních a vnějších procesů, kterými uchopujeme svět a jimiž do něj také zasahujeme. První část je věnována vymezení pojmů, které tvoří základní problematiku mé práce. Druhá část představuje procesy, kterými získáváme po- znatky a zkušenosti, tedy vnímání a smyslové poznávání skutečnosti. Třetí část je věno- vána myšlení jako neustále se obměňující dynamické struktuře, která integruje předchozí a nově získané poznatky na základě nichž vytváří obrazy (představy) a pojmy. Ke sdílení myšlenkových obrazů pak je zapotřebí určitého média. K volbě tohoto média slouží ges- to, jemuž je v tomto smyslu věnována čtvrtá část práce. Didaktická část, koncipována jako výtvarný projekt zkoumá výraz a gesto jako spontánní prostředek k výtvarnému vyjádření. Výtvarná část poukazuje na využití gesta jako výtvarného prostředku. Klíčová slova: Exprese,...

Body image v televizních reklamách
Bednaříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Větrovský, Filip (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zkoumání prvků body image v televizních reklamách. Ve své práci se věnuji body image, marketingové komunikaci a reklamě. Provedenou obsahovou analýzou televizních reklam jsem chtěla ověřit, jací lidé jsou v reklamách vyobrazování. Dále ve své práci zpracovávám data marketingového výzkumu Market & Media & Lifestyle. Data z tohoto výzkumu jsem si vybrala s ohledem na vnímání body image mezi spotřebiteli a zaměřila jsem se na otázky týkající se televizní reklamy.

A blip on the radar? Conceptualising the Czech Republic in the United States before and after the missile defence shift
Ouellette, Megan ; Weiss, Tomáš (vedoucí práce) ; Handl, Vladimír (oponent)
Megan Ouellette Abstrakt Abstrakt Tato studie se zakládá na analýze amerických konceptualizace České republiky a způsobu jak byly prezentovány v dokumentech amerických prezidentů mezi lety 1989- 2009 a v amerických médii. V případě rozboru mediální scény se studie soustředí na období mezi 14.-25. září 2009 před ohlášením zrušení třetího pilíře protiraketové obrany. Studie vychází z výsledků předchozího výzkumu v rámci konstruktivistických interpretací teorií mezinárodních vztahů a též se odvolává na tradici kritické geopolitiky. Studie se snaží odpovědět na otázku v jakém světle a za jakým účelem byla Česká republika prezentována v americkém geopolitickém diskurzu. Prostřednictvím kritické analýzy způsobů prezentace České republiky v dokumentech amerických prezidentů v časovém rozmezí dvanácti let a jak se tak dělo v případě jedné konkrétní události zachycené médii během období dvou týdnů tato studie identifikuje trendy a míru konzistence v americkém geopolitickém smýšlení o České republice (ve smyslu tzn. mental maps). Studie též ukazuje v jakém rozsahu americká média přebíraly při informování o obratu prezidenta Obamy v otázce protiraketové obrany již existující konceptualizace České republiky na základě postojů amerických prezidentů artikulovaných v předchozích dvanácti letech. Výsledky obsahové analýzy...

Mediální obraz Centra proti vyháněním v polských a českých denících v letech 2003 a 2004
Denková, Adéla ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Handl, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce "Mediální obraz Centra proti vyháněním v polských a českých denících v letech 2003 a 2004" se zabývá porovnáním přístupu čtyř polských a českých deníků k tématu Centra proti vyháněním, instituce iniciované německým Svazem vyhnanců. Ve své první části práce pojednává o okolnostech vzniku nadace, která má vznik tohoto centra prosazovat, a popisuje debatu, která se v souvislosti s touto otázkou rozproudila. Jádro práce je pak založeno na kvantitativní a kvalitativní analýze deníků Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Právo a Mladá fronta DNES, jejímž prostřednictvím zjišťuje, jaký prostor jednotlivé deníky tomuto tématu věnovaly, jakým názorům daly na svých stránkách možnost vyjádření a jaký postoj ke sledované otázce zaujaly. Všímá si také výběru lexika a dalších kategorií, na nichž lze dokumentovat přístup médií k problematice. Na základě tohoto výzkumu pak porovnává polské a české deníky. Protože práce vychází z předpokladu, že mediální produkce je vzájemně ovlivněna se zájmem společnosti o určité téma, snaží se autorka práce vztáhnout výsledky svého zkoumání k postoji polské a české společnosti k Centru proti vyháněním. Zjištěné rozdíly v přístupu se pak pokouší vysvětlit prostřednictvím charakteristiky polskoněmeckých a česko-německých vztahů.


Analýza mediovaných textů věnovaných oboru ICT v deníku MF Dnes a měsíčníku Elle v letech 1996 a 2002
Vostal, Bohumil ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat mediované texty o profesionálech a profesionálkách v oboru informačních a komunikačních technologií (ICT), které v letech 1996 a 2002 otiskly deník Mladá fronta Dnes a české vydání life-stylového časopisu pro ženy Elle. Práce nabízí teoretickou a analytickou část. V teoretické jsou podrobněji rozebrány koncept genderu, teoretický postup a použitá definice obsahové analýzy, včetně českého mediálního kontextu. Praktická část obsahuje popis analýzy, ovšem jejím jádrem je kvalitativní interpretace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)