Název: Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Překlad názvu: Media mix in the FMCG category - yoghurt products
Autoři: Kraft, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Smékal, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jogurtové výrobky; mediamix; mediatypy; media mix; media types; yoghurt products

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26144

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73897


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet