Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Audio Streaming for Android Devices Using UPnP
Lehocký, Gabriel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
There is a huge number of people using their smartphones as portable music-players, with their favourite music stored on the device. To improve the music listening experience, a louder and better quality loudspeaker is needed. Using UPnP and RTSP streaming, wireless streaming of the music becomes possible. These protocols are implemented in high variety of devices, thus the user can share the music track to many devices easily. This thesis describes the technologies and possibilities in this kind of audio sharing and also describes a simple application that provides this kind of audio streaming.
Tvorba a konzumace podcastů v České republice se zaměřením na marketing a podnikání
Gregorová, Leona ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje fenoménu podcastingu, a jeho vymezení v rámci nových médií. Představuje termín v kontextu jeho historie a současném stavu na zahraničních trzích, tedy v kolébce jeho vzniku. Podrobněji ho popisuje z pohledu jeho charakteristických rysů, formy, obsahu a dále také z pohledu jeho konzumace a tvorby. Dále ho vymezuje v kontextu ostatních media typů, jako je rozhlas, online video či audioknihy. Pozornost je věnována i možnostem jeho monetizace. Fenomén je ukotven i v souvislosti s koncepty nových médií jako je produsage, participativní kultura a long-tail. V neposlední řadě je několik kapitol věnováno vývoji média a jeho aktuálnímu stavu v rámci České republiky. Významná část práce nabízí vhled do vzorců užívání média českými posluchači, dále pak poskytuje vhled do současné podcastingové scény očima tvůrců podcastů se zaměřením na marketing a podnikání. Na základě kvantitativního šetření mezi posluchači byly hlouběji prozkoumány charakteristické znaky užívání média, jeho socio-kulturní aspekty, motivace k poslechu, názory na rozmanitost české nabídky a vnímání reklamy v podcastech. Na základě kvalitativní analýzy byly následně identifikovány druhy přístupů k tvorbě podcastů a řada dalších faktorů s nimi související, včetně motivujících a demotivujících faktorů. V...
Willingness to pay for streaming services: Evidence from the Czech Republic
Strnadová, Ivana ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Kučera, Adam (oponent)
Cíl této bakalářské práce spočívá v analýze ochoty spotřebitelů platit za streamovací služby nabízející filmový obsah v České republice. Na základně unikátních dat získaných z dotazníkového šetření je zkoumána nejen ochota platit, ale také maximální cena, kterou by spotřebitelé za takovéto služby byli ochotni zaplatit. Pomocí logistické regrese byly identifikovány faktory, které signifikantně ovlivňují pravděpodobnost předplacení služby. Tyto faktory zahrnují věk, úroveň dosaženého vzdělání, preferenci originálního znění a české filmové produkce, online platby, koupě elektronického filmu, počet používaných zařízení, návštěvy kina, preference filmů před seriály, spokojenost s obsahem nabízeným běžnými televizními stanicemi a přání moci sledovat filmový obsah odkudkoli. Podobné výsledky byly získány při predikování ceny pomocí OLS. Dále se zde ukázal signifikantní předchozí nákup fyzického média a výše příjmu. Na základě modelace poptávky tato práce také ukazuje, že z pohledu poskytovatele by optimální cena streamovacích služeb, která maximalizuje profit, měla být nastavena v intervalu od 218 do 283 Kč.
Kdo produkuje a kdo konzumuje mediální obsahy streamované na video platformě Twitch
Kopecký, Martin ; Kasík, Pavel (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Vlivem technologické konvergence dnes může mediální obsah produkovat každý, kdo má dostatečné prostředky. Nejinak je tomu v oblasti streamování a videoher. Tato diplomová práce se věnuje producentům a konzumentům mediálního obsahu streamovaného na video platformě Twitch. Platforma svou jednoduchostí umožňuje každému vlastníkovi internetového připojení a počítače produkovat živě vysílaný mediální obsah, který má globální dosah. Nabízí také možnosti monetizace obsahu, na bezmála profesionální úrovni. Stovky milionů diváků sledují každý měsíc platformu Twitch a tato diplomová práce se pokouší přiblížit samotné streamery mediálního obsahu na této video platformě, jejich úspěchy a neúspěchy, stejně jako jejich publikum.
Fenomén Netflix a jeho vliv na změny chování diváků
Doležal, Aleš ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová práce "Fenomén video on demand a český divák" popisuje současnou situaci ve světě VOD, charakterizuje jeho základní prvky a jevy s ním spojené, přičemž se soustředí hlavně na to, jaký mají tyto jevy dopad na divácký zážitek, jejich životní styl a dokonce i psychologickou pohodu. Zároveň čtenáři stručně přibližuje hlavní video on demand služby na českém trhu, a to jak z hlediska jejich historie, tak i z hlediska jejich programové skladby a nabídky pro diváky. Stěžejní částí práce je přiblížení kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření mezi 140 lidmi ve věku 19 - 26 let, které zkoumá jejich vztah k filmové a televizní tvorbě v souvislosti s videem na vyžádání. Text přibližuje závěry šetření, podle nichž lidé častěji preferují nelineární sledování audiovizuálního obsahu oproti lineárnímu, což vede k velkým výkyvům z hlediska času stráveného u obrazovky. Výsledky zároveň naznačují, že placené VOD je mezi lidmi téměř stejně populární, jako kabelové a satelitní stanice. Zároveň ale většinou nechtějí platit za více VOD služeb současně, takže se míra internetového pirátství drží stále na vysoké úrovni.
Quantum turbulence in superfluid helium studied by particle tracking velocimetry visualization technique
Duda, Daniel ; Skrbek, Ladislav (vedoucí práce) ; Chára, Zdeněk (oponent) ; Skyba, Peter (oponent)
◆á③❡✈ ♣rá❝❡✿ ❑✈❛♥t♦✈á t✉r❜✉❧❡♥❝❡ ✈ s✉♣r❛t❡❦✉té♠ ❤é❧✐✉ st✉❞♦✈❛♥á ✈✐③✉❛❧✐③❛✲ ↔♥í♠✐ ♠❡t♦❞❛♠✐ ❆✉t♦r✿ ❘◆❉r✳ ❉❛♥✐❡❧ ❉✉❞❛ ❑❛t❡❞r❛✿ ❑❛t❡❞r❛ ❢②③✐❦② ♥í③❦ý❝❤ t❡♣❧♦t ❱❡❞♦✉❝í✿ ♣r♦❢✳ ❘◆❉r✳ ▲❛❞✐s❧❛✈ ❙❦r❜❡❦✱ ❉r❙❝✳ ❆❜str❛❦t✿ ❖s❝✐❧❛↔♥í ♣r♦✉❞➙♥í ✈ s✉♣r❛t❡❦✉té♠ ❛ ♥♦r♠á❧♥í♠ ❤é❧✐✉ ❜②❧❛ ③❦♦✉♠á♥❛ ✈✐③✉❛❧✐③❛↔♥í ♠❡t♦❞♦✉ s❧❡❞♦✈á♥í tr❛s♦✈❛❝í❝❤ ↔ást✐❝ ♣❡✈♥é❤♦ ❞❡✉t❡r✐❛ ♦ ♠✐❦r♦♠❡✲ tr♦✈é ✈❡❧✐❦♦st✐ s❡ ③❛♠➙➦❡♥í♠ ♥❛ ♠ír✉ ♣♦❞♦❜♥♦st✐ ↔✐ r♦③❞í❧♥♦st✐ ♠❡③✐ ❍❡ ■✱ ❦t❡ré ❥❡ ❦❧❛s✐❝❦♦✉ ✈✐s❦ó③♥í ❦❛♣❛❧✐♥♦✉✱ ❛ ❍❡ ■■✱ ❥❡➸ ❥❡ s✉♣r❛t❡❦✉té ❛ ❥❡❤♦➸ ❝✐r❦✉❧❛❝❡ ❥❡ ❦✈❛♥t♦✈❛♥á✳ ❱ ♣rá❝✐ ❥s♦✉ ♣♦♣sá♥② ✈ýs❧❡❞❦② tr♦❥✐❝❡ ❡①♣❡r✐♠❡♥t➲✿ ú♣❧❛✈ ③❛ r❡❧❛✲ t✐✈♥➙ ♣♦♠❛❧✉ ❦♠✐t❛❥í❝í ♣➦❡❦á➸❦♦✉ s r❡❧❛t✐✈♥➙ ✈❡❧❦ý♠ r♦③❦♠✐t❡♠ ✭sr♦✈♥❛t❡❧♥ý♠ s ✈❡❧✐❦♦stí ♣➦❡❦á➸❦②✮✱ st❛❝✐♦♥ár♥í ♣r♦✉❞➙♥í ✭❛♥❣❧✳✿ ✒str❡❛♠✐♥❣✏ ✮ ✈ ♦❦♦❧í r②❝❤❧❡ ❦♠✐t❛❥í❝í ❦➦❡♠❡♥♥é ❧❛❞✐↔❦② s ♥í③❦♦✉ ❛♠♣❧✐t✉❞♦✉ ✭✈③❤❧❡❞❡♠ ❦ ❥❡❥í ✈❡❧✐❦♦st✐✮ ❛ ❦❛✈✐t❛❝❡ ✈ ♦❦♦❧í ❥✐♥é r②❝❤❧❡ ❦♠✐t❛❥í❝í ❦➦❡♠❡♥♥é ❧❛❞✐↔❦②✳ ❍❧❛✈♥í♠ ✈ýs❧❡❞❦❡♠ ❥❡ ♣♦③♦r♦✈á♥í✱ ➸❡ ♦❞♣♦✈í❞❛❥í❝í ♣r♦✉❞➙♥í ✈ ❍❡ ■ ❛ ■■ s✐ ❥s♦✉ ♥❛ ✈❡❧❦ý❝❤ ♠➙➦ít❦á❝❤ ✈③á✲ ❥❡♠♥➙ ♣♦❞♦❜♥á✱ ③❛tí♠❝♦ ♥❛ ♠❛❧ý❝❤ ✈②❦❛③✉❥í ♥❛♣r♦st♦ r♦③❞í❧♥é st❛t✐st✐❝❦é ✈❧❛st✲ ♥♦st✐✳ ◆❛✈í❝ ✈ ♣➦í♣❛❞➙ ❍❡ ■■ ❥s♦✉ t②t♦ st❛t✐st✐❝❦é ✈❧❛st♥♦st✐ ✉♥✐✈❡r③á❧♥í ✈❡ s♠②s❧✉ ♥❡③á✈✐s❧♦st✐ ♥❛ ❞r✉❤✉ ③❦♦✉♠❛♥é❤♦ ♣r♦✉❞➙♥í ❛ ❥s♦✉ st❡❥♥é ❥❛❦♦ ✈ ♣➦í♣❛❞➙ t❡♣❡❧♥é❤♦ ♣r♦t✐♣r♦✉❞✉ s✉♣r❛t❡❦✉té ❛ ♥♦r♠á❧♥í s❧♦➸❦② ❍❡ ■■✱ ❝♦➸ ❥❡ ❦✈❛♥t♦✈ý ❞r✉❤ t❡♣❡❧♥é ❦♦♥✈❡❦❝❡...
Jak hodnotí žáci a jejich rodiče zpětně přechod na víceleté gymnázium?
Slanařová, Jana ; Greger, David (vedoucí práce) ; Straková, Jana (oponent)
Víceletá gymnázia jsou dlouholetou součástí českého vzdělávacího systému a zároveň jsou v odborné společnosti jednou z nejdiskutovanější institucí z pohledu přínosnosti. Proto je realizována celá řada studií, které zjišťují důvody volby víceletého gymnázia (jako např. také má bakalářská práce "Proč žáci volí víceletá gymnázia?", která předcházela této práci). Cílem této práce už je další krok: zjišťuje, zda a v jaké míře se naplnila očekávání žáků, kteří na gymnázium z páté třídy přestoupili, a zároveň získává zpětné hodnocení i od jejich rodičů. Zaměřuje se na školní sebepojetí žáků, na problémy spojené s přestupem na víceletá gymnázia a samozřejmě i na pozitiva, se kterými by se žák na základní škole pravděpodobně nesetkal. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Streamování počítačových her v České republice: kvalitativní studie
Válek, Jiří ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Tato práce se věnuje fenoménu živého streamování počítačových her v České republice. Práce je založená na přístupu online etnografie a klade si za cíl popsat, jaký význam přisuzují streamování producenti obsahu (označovaní v této práci jako performeři), jaké jsou jejich motivace ke streamování, jak se na streamech prezentují a jaká je obsahová náplň těchto streamů. Živé streamování počítačových her je v této práci zasazeno do kontextu uživatelsky generovaného obsahu. Hlavní částí této práce je kvalitativní výzkum uskutečněný prostřednictvím online pozorování streamů a rozhovorů s performery, kteří streamují prostřednictvím služby Twitch. Závěrečná zjištění ukazují, že streamování je pro performery zábava a vyplnění volného času, a k tomu také forma společenského kontaktu. Mezi motivace performerů patří spokojenost jejich diváků a opětovný kontakt s nimi. Finanční motivace se u sledovaných performerů nevyskytovaly. Performeři se na streamech se zpravidla do žádné zvláštní role nestylizují, nicméně někteří vystupují v rolích učitelů, kteří učí diváky, jak být lepším hráčem, nebo také jako baviči. Během streamu se performeři věnují obvykle jen jedné hře, a dále také intenzivní komunikaci s diváky, která se často počítačových her vůbec netýká.
Vývojové tendence on-demand portálů. Netflix a extenze nabídky o vlastní tvorbu.
Sládková, Magdalena ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Cílem práce "Vývojové tendence on-demand portálů. Netflix a extenze nabídky o vlastní tvorbu" je zmapovat produkční, marketingové a distribuční strategie Netflixu, největšího on-demand portálu na světě, v souvislosti se současným stavem televizního vysílání Je pravděpodobné, že se budou jak on-line distribuce, tak produkce vlastních programových obsahů on-demand portálů dále rozvíjet. Což by znamenalo, že se právě nacházíme na začátku nového způsobu televizního programování. Práce zkoumá programovou nabídku a dramaturgii portálu Netflix, s ohledem na obsah nabízený ostatními mezinárodními portály, stejně tak srovnává obchodní a marketingové strategie Netflixu s jeho největším rivalem - kabelovou televizní stanicí HBO. V poslední kapitole je pak nastíněno současné prostředí on-demand portálů v České republice v souvislosti se vstupem Netflixu na český trh v následujících dvou letech a jeho možné fungování na tuzemském trhu.
Komunita League of Legends jako součást fenoménu E-Sports
Jurčík, Jakub ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je popis a charakterizace jednotlivých mediálních obsahů vznikajících v rámci komunity kolem hry League of Legends uvnitř fenoménu e-sports. Ústředním tématem je definice pojmu metagame a ukotvení jeho funkce v jednotlivých typech mediálních obsahů, které v komunitě kolem hry League of Legends vznikají. Výstupem práce je pak analýza jednotlivých typů mediálních obsahů, v rámci kterých je pojem metagame projektován, interpretován a předáván divákům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.