|
Marketingové plánování ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketing, konkrétně marketingové plánování aplikované do prostředí veřejné správy v rámci územní samosprávy. Teoretická část se věnuje veřejné správě, základním prvkům marketingu a marketingu užitému v prostředí veřejné správy. Praktická část se zabývá analýzou územně samosprávného celku, výzkumy zaměřenými na jeho obyvatele a zákazníky a návrhem marketingového plánu.
|
|
Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží
Šulc, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží" je na základě teoretických východisek navrhnout systém, který generuje marketingový plán ze zadaných vstupních údajů. Důležitým požadavkem na tento systém je, respektovat zaměření firmy, která podniká v oboru informačního zboží. Práce obsahuje detailní návrh prototypu systému, u kterého je kladen důraz na uživatelskou přívětivost a komplexnost vzhledem k šíři analyzované problematiky. Návrh dále obsahuje možnosti a omezení, které z daného řešení vyplývají. Navržený prototyp je úspěšně implementován. Práce dále zahrnuje demonstraci všech implementovaných funkcí a popis možností vylepšení, které vedou k jeho využití i v jiných oblastech podnikání, než je trh informačního zboží.
|
| |
| |
|
Marketing Plan of Rosteto Trademark
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis focuses on the issue of marketing planning of Rosteto trademark. The author analyses current situation of the Rosteto and on the basis of the findings and theoretical background proposes the specific marketing activities in order to achieve the company’s goals.
|
|
Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art
Maštalíř, Roman ; Beneš, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Koukalová, Barbora ; Musil, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce „Návrh marketingové strategie pro firmu“ je analyzování marketingové strategie firmy Bábor Eurodance a návrh marketingové strategie na příští období. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachyceny různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na podnik Bábor Eurodance, konkrétně na jeho současnou marketingovou strategii a vytvoření podkladů pro návrh nové marketingové strategie a třetí část obsahuje samotný návrh této strategie.
|
| |
| |
|
Marketingová strategie ZŠ Boženy Němcové v Dačicích
Kupcová, Marcela ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie ZŠ Boženy Němcové v Dačicích" se zabývá využitelností aplikace marketingových aktivit na základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část teoretická se zabývá obecně pojmem marketing, marketingem ve veřejném sektoru, konkrétně je zmíněn i marketing v oblasti školství a jeho specifika. Další kapitola se věnuje marketingovému plánování a marketingové strategii, která zajistí dosažení stanovených cílů prostřednictvím marketingového mixu. V praktické části diplomové práce jsou získané teoretické poznatky aplikovány na konkrétní organizaci, a to na Základní školu Dačice, Boženy Němcové 213, okres Jindřichův Hradec. Je provedena situační analýza základní školy včetně představení současných marketingových aktivit. Z výsledků situační analýzy vychází SWOT analýza, která odhaluje nejen slabá a silná místa organizace, ale i nové příležitosti a hrozby. Je proveden výběr marketingové strategie a formulován návrh na změnu marketingového mixu.
|