Název: Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží
Překlad názvu: Marketing Plan Proposal for a Firm Oriented on Information Goods
Autoři: Šulc, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová strategie; externality; informační zboží; Marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový plán; segmentace.; situační analýza; strategický marketingový proces; síťová ekonomika; životní cyklus výrobku; externalities; information goods; Marketing; marketing plan; marketing planning; marketing strategy; network economics; pricing strategy; product life cycle; situation analysis; strategic marketing process segmentation.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53536

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236393


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet