Název: Marketingová strategie ZŠ Boženy Němcové v Dačicích
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Božena Němcová Basic School in Dačice
Autoři: Kupcová, Marcela ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix; marketing mix; marketing planning; marketing Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33819

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet