Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neverbální komunikace jako jedno z kritérií při přijímání pedagogických pracovníků
Fišnarová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
5 ABSTRAKT: Znalost jednotlivých prvků neverbální komunikace je velkým přínosem při ověřování předkládaných informací a otevření možností dalších pohledů na osobnostní rysy a povahové vlastnosti sledovaných jedinců. Tyto znalosti lze s úspěchem využít při přijímání nových pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání. A to jako jedno z hodnotících kritérií, které pomůže zjistit žádoucí povahové rysy budoucích pedagogických pracovníků potřebných pro úspěšnou pedagogickou činnost a zároveň může odhalit nežádoucí, skrývané a problematické vlastnosti daného jedince. Cílem této práce je zjistit, které projevy neverbální komunikace ředitelky mateřských škol preferují při přijímání pedagogických pracovníků. Na základě hodnocení dotazníkového šetření a osobních interview vznikla rukověť neverbální komunikace (pomůcka při přijímání pedagogických pracovníků) s vysvětlením nejdůležitějších prvků neverbální komunikace. Jako takový může následně sloužit při přijímacích řízeních. KLÍČOVÁ SLOVA: Neverbální komunikace, prvky neverbální komunikace, pedagogický pracovník, předškolní vzdělávání, přijímací řízení, kritéria, rukověť
Kritické zhodnocení trendů otevřeného vzdělávání se zaměřením na masové otevřené online kurzy
Slavický, Marek ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
Masové otevřené online kurzy (MOOCs) jsou fenoménem posledních tří let. Přestože jejich popularita celosvětově stoupá, není doposud jasné, zda jsou MOOCs vůbec dlouhodobě udržitelné. Jedním z problémů je nedostatek odborné literatury a neexistující manuál pro projektování a realizaci efektivních a úspěšných MOOCs. Cílem této práce je vytvořit kritéria, na základě kterých se dá efektivita a úspěšnost MOOCs hodnotit, následně tak zhodnotit současné pojetí a efektivitu MOOCs a nastínit postupy směřující k zefektivnění výuky. V práci představuji zcela nový koncept analýzy potenciálních indikátorů efektivity MOOCs. Na takto vytvořených kritériích popisuji význam aktivní role lektora v kurzu, nutnost jasně formulovaných a komunikovaných pravidel, cílů a očekávání a důležitost nastavení vysoké úrovně kurzu. V závěru navrhuji způsoby využití výsledků práce pro další výzkumy.
Komparace kritérií konkurzního řízení
Švábová, Helena ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Závěrečná práce je zaměřena na realizaci konkurzních řízení v Ústeckém kraji na obsazení míst ředitelů škol. V rámci výzkumného šetření byli osloveni zřizovatelé škol a školských zařízení za obce a kraj. Sledované období konkurzních řízení je rok 2014. Cílem práce je zjistit, zda zřizovatelé - konkurzní komise v rámci konkurzů využívají nebo zda si stanovují předem svá další kritéria výběru pro uchazeče mimo kritéria, která jsou dána zákonem - zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (dále jen školský zákon), prováděcí vyhláška č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkurzního řízení a konkurzních komisích, zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o pedagogických pracovnících). Nově zjištěné poznatky ze šetření jsou porovnány se šetřením a výsledky bakalářské práce - Konkurzní řízení na pozici ředitele školy ve Středočeském kraji, Ing. M. Řezníková, 2013 - která zkoumala kritéria pro uchazeče na místa ředitelů škol ve Středočeském kraji za období roku 2012. Komparací výsledků obou prací, tj. mé bakalářské práce a bakalářské práce Ing. Řezníkové se dá zjistit, zda zřizovatelé za oba kraje postupují v rámci konkurzních řízení obdobně, nebo zda je postup rozdílný. Téma...
Hodnocení ředitelů základních škol a mateřských škol z pohledu obecních zřizovatelů v Plzeňském kraji a stanovení kritérií hodnocení
Chottová, Miroslava ; Kalous, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
4 NÁZEV: Hodnocení ředitelů základních škol a mateřských škol z pohledu obecních zřizovatelů v Plzeňském kraji a stanovení kritérií hodnocení. AUTOR: Miroslava Chottová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. Jaroslav Kalous, Ph.D. ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá procesem hodnocení ředitelů základních škol a mateřských škol obecními zřizovateli v Plzeňském kraji a problémy s hodnocením spojenými. Vychází z poznatků z odborné literatury, výsledků dotazníkového šetření u obou zúčastněných stran (obecních zřizovatelů a současně ředitelů mateřských a základních škol) a z praktických zkušeností. Dílčím cílem práce je na základě zmapování způsobů hodnocení ředitelů a kritérií, která zřizovatelé v současné době při hodnocení využívají, potvrdit, případně vyvrátit, hypotézy týkající se hodnocení ředitelů základních škol a mateřských škol obecními zřizovateli (hodnocení podle kritérií, hodnocení jako motivační faktor). Hlavním cílem práce je na základě poznatků z použité odborné literatury, poznatků z dotazníkového šetření a zkušeností z vlastní praxe zpracovat vzorový metodický postup hodnocení včetně vzorového souboru hodnotících kritérií. Metodický postup může sloužit jako pomůcka pro obecní zřizovatele při vytváření jejich vlastního systému hodnocení. KLÍČOVÁ SLOVA: zřizovatel,...
Stanovení kritérií pro výběr fotbalových talentů v agentuře Sport Invest
Valta, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Stanovení kritérií pro výběr fotbalových talentů v agentuře Sport Invest Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení užšího seznamu nejvýznamnějších kritérií, podle kterého je možné vybírat fotbalové talenty v kategorii U15 z pohledu zastupující agentury. Metody: K vytvoření užšího seznamu nejvýznamnějších kritérií při výběru fotbalových talentů byly využity kvalitativní výzkumné metody. Pomocí polostrukturovaného rozhovoru s profesionálními trenéry byl určen seznam kritérií, která jsou sledována při výběru fotbalových talentů. Ten byl následně pomocí škálování jednotlivých kritérií zúžen do výsledné podoby nejvýznamnějších kritérií pro identifikaci fotbalových talentů v kategorii U15. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je sestavení seznamu kritérií, který umožní identifikaci fotbalových talentů ve věkové kategorii U15. Na základě polostrukturovaných rozhovorů s profesionálními trenéry bylo identifikováno 97 kritérií. Pomocí metody škálování bylo určeno 20 z nich, které dotazovaní trenéři sledují u jednotlivých pozic a považují je za významné. U obránců to jsou například odebírání míče, taktické chování v obranné fázi, komunikativnost či podporování útoku. V případě záložníků sledují dotazovaní trenéři nejvíce přihrávání, vedení míče, kontrolu prostoru, rychlost či správné postavení v...
Využití multikriteriální analýzy pro hodnocení efektivnosti projektu lanové dráhy
Kotrla, Jakub ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá projektem lanové dráhy ve městě Vsetín. Teoretická část práce popisuje město, demografický vývoj i proměnu obrazu města. Praktická část se zabývá již zmíněným projektem lanové dráhy. Je rozdělena do několika částí. Úvodem praktické práce je multikriteriální posouzení variant lanovky, následující multikriteriálním posouzením variant dopravní obslužnosti sídliště Sychrov. Multikriteriální analýza je prováděna několika variantami výpočtů s cílem určit důležitost kritérií, vah a metod výpočtu. Následuje posouzení efektivnosti dopravních spojení metodou Cost Benefit Analysis – CBA. Tato metoda má za cíl určit nejefektivnější způsob přepravy cestujících a doporučit tak optimální variantu s ohledem nejen na příjmy a výdaje, ale také důležitou součást veřejných projektů, a to přínosy pro beneficienty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.