Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 202 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interiérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníků
Tomíček, Milan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.
Self-greenwashing u mladých lidí ve věku 18 až 35 let
Křivánková, Simona ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Cílem této práce je popsat spotřebitelské chování mladých lidí v České republice ve vztahu k udržitelnosti. V rámci práce se operuje s pojmem self-greenwashing, který definuje kategorie odklonu chování mladých lidí od environmentálních hodnot. V teoretické části je popsán greenwashing, z nějž koncept vychází, dále se věnuje dosavadnímu zjištění ve vztahu k udržitelnosti a je zakončena konceptualizací pojmu self-greenwashing. Ve výzkumné části je nejprve popsaná metoda sběru dat pomocí focus groups a metoda zpracování dat pomocí otevřeného a axiálního kódování. Proběhly 3 ohniskové skupiny celkem o 15 respondentech ve věkovém rozmezí 18 až 35 let. Výsledky výzkumu potvrdily výskyt self-greenwashingu mezi mladými lidmi a dělí je do tří skupin podle deklarovaného zájmu o ochranu životního prostředí a reálných činů a vlivů na jejich chování.
Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí
Habart, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit a popsat nákupní chování a preference českých hokejových čistě amatérských brankářů na trhu s hokejovými brankářskými lapačkami. Dalším vytyčeným cílem bylo: poznat faktory, které jsou při koupi lapaček zásadní a které brankáře nejvíce ovlivňují, zjistit obvyklá místa nákupu brankářských lapaček, nejpoužívanější značky lapaček mezi "hobby" brankáři a loajalitu těchto brankářů ke značkám lapaček. Posledním cílem je identifikovat cenovou citlivost "hobby" brankářů při jejich nákupech. Metody: V práci byla využita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu. Kvantitativní metoda reprezentována dotazníkovým šetřením byla použita pro získání velkého množství dat (celkem 195 získaných odpovědí), která byla následně porovnávána s odpověďmi tří rozhovorů reprezentujících metodu kvalitativní. Rozhovory sloužily k získání rozvinutějších a přesnějších odpovědí na danou problematiku. Výsledky: Z výsledků dotazníků a rozhovorů vyplynulo, že hokejovým "hobby" brankářům nejvíce záleží na funkčnosti lapaček, přičemž lapačky nejčastěji nakupují na internetových bazarech. Nejužívanější značkou je značka Bauer, jež má méně loajální zákazníky než jiné...
Packaging Design as a Marketing Tool and Desire to Purchase
Svetlíková, Ema ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on the packaging design of the selected company. Packaging is a powerful marketing tool since the majority of today's consumers are subject to impulse buying. The theoretical part of the bachelor's thesis begins with an explanation of marketing and branding concepts, along with customer behaviour with a link to packaging in all the mentioned areas. In the analytical part of this work, qualitative and competition research will be carried out in order to understand purchasing behaviour and create innovative proposals for packaging design in the contributions part of the thesis.
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Balážová, Soňa
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na potravinářském trhu retro produktů. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty na trhu potravin v České republice, s ohledem na využití retro marketingu. K naplnění cíle je třeba identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkum. Kvalitativní výzkum je realizován hloubkovými rozhovory (n = 20) a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření (n = 357). Z výsledků vyplývá, že většina českých spotřebitelů pojem retro marketing nezná. Retro produkty nakupuje pouze polovina z nich. Pocity, které u retro produktů prožívají jsou pozitivní, převažuje nostalgie a radost. Nákup retro produktů nejvíce ovlivňuje značka produktu, vzpomínky spotřebitele a kvalita. Spotřebitelé také kladně hodnotí, když firma odkazuje na svoji historii. Také je zaujme reklama směřovaná do minulosti, díky které si zavzpomínají na staré časy. V závěru práce jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty, které vedou ke zvýšení zájmu o retro produkty, přispívají ke zvýšení loajality zákazníků směrem k firmám, což má za následek zvýšení tržeb podnikatelských subjektů.
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR 
Kalinová, Petra
Kalinová, P. Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Zkoumá aktuální situaci, vývoj a trendy tohoto odvětví. Zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu produktů dekorativní kosmetiky. Pro zpracování je použito dotazníkové šetření a shluková analýza. Výsledkem práce je segmentace trhu a formulace marketingových doporučení.
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Semelová, Klaudie
Semelová, K. Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace na internetu pro e-shop tvojevino.cz. Zahrnuje analýzu spotřeby a dovozu vína do České republiky. Práce analyzuje vnitřní a vnější prostředí obchodu. K návrhu komunikační strategie bylo využito poznatků získaných z dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na spotřebitelské a nákupní chování respondentů z České republiky. Výsledná strategie obsahuje doporučení využitelná k propagaci na internetu a zvýšení zisku e-shopu. Závěrečná část práce se zabývá možnými vlivy protipandemických opatření na tržby e-shopu.
Chování spotřebitele na trhu s knihami
Očenášková, Martina
Diplomová práce se zabývá chováním dospívajících spotřebitelů na knižním trhu, přesněji na trhu s beletrií. Jejím cílem je především zkoumání ovlivňujících faktorů působících na tyto spotřebitele. Na jejich základě pak navrhnout doporučení pro subjekty působící na knižním trhu. V rámci literární rešerše je přiblížen teoretický základ spotřebitelského chování, ovlivňujících faktorů, nákupního rozhodovacího procesu či marketingového komunikačního mixu. Lze zde také najít bližší pohled na dospívajícího spotřebitele v digitální éře. Dále je podán náhled na český knižní trh a situaci, která na něm v současnosti panuje. Ve vlastní práci je provedena analýza jak sekundárních, tak primárních dat, získaných dotazníkovým šetřením. Na základě zjištění jsou pak navrhnuta marketingová doporučení pro subjekty působící na trhu s knihami.
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Gerashchenko, Volodymyr
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů cizinců Generace Y, žijící v České republice a jejich názorem ke telekomunikačním službám a službám, které jsou nabízeny. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je přehled literatury, který se skládá z témat týkajících se chování spotřebitelů, marketingového mixu a telekomunikačních technologií. Druhá část je praktická část, která se skládá z výzkumu a analýzy z největších telekomunikačních společností v České republice po hluboké analýze a srovnání cen pro účastníky, kteří provedli průzkum. Poslední část bude obsahovat uzavření a marketingové doporučení pro telekomunikační společnosti v České republice a jejich marketingové strategie směrem cizinecké Generace Y.
Fast fashion v podmínkách trvale udržitelného rozvoje
Ježková, Markéta
Ježková, M. Fast fashion v podmínkách udržitelného rozvoje. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce je zaměřena na podnikání firem působících v oblasti fast fa-shion a zároveň usilujících o trvale udržitelný rozvoj. V teoretické části je popsána problematika fast fashion, zároveň tak i udržitelný rozvoj a společenská odpověd-nost firem. V analytické části je pak provedena analýza současného stavu fast fa-shion a kvantitativní výzkum. V závěru práce jsou na základě zjištěných poznatků navržena doporučení pro marketingovou komunikaci firem podnikajících v oblasti fast fashion.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 202 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.