Název: Interiérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníků
Překlad názvu: Interior design of stores and its impact on consumer behavior and psychology
Autoři: Tomíček, Milan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: in-store marketingová komunikace; maloobchod; marketing v místě prodeje; nákupní chování; spotřebitelské chování; vzestup e-commerce; consumer behaviour; in-store marketing communication; point-of-sale marketing; retail; rise of e-commerce; shopping behaviour

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/184971

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-536213


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet