Název: Design obalu jako marketingový nástroj podpory prodeje
Překlad názvu: Packaging Design as a Marketing Tool and Desire to Purchase
Autoři: Svetlíková, Ema ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brand identity; competition research; consumer behaviour; marketing; packaging design; analýza konkurencie; identita značky; marketing; obalový dizajn; správanie zákazníka

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212820

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531047


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-07-23.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet