Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky ProSpolužáky.cz na zahraničních trzích
Pazderková, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat současnou strategii a nástroje budování značky ProSpolužáky.cz, a aplikovat na ně výsledky vlastního výzkumu o vnímání a povědomí o značce, na jejichž základě jsou formulovány návrhy a doporučení pro budoucí rozvoj značky na domácím i zahraničním trhu. První kapitola má za úkol poskytnout teoretický základ pro zbytek práce, objasnit a vysvětlit základní pojmy, které se vztahují k tématu. Následující kapitola se věnuje konkrétní společnosti a její podnikatelské činnosti. Třetí kapitola je empirickou částí práce, kde jsou zhodnoceny výsledky provedeného průzkumu, a dále jsou zde zmapovány konkrétní nástroje budování značky s aplikací dat získaných při průzkumu. Poslední kapitola syntetizuje poznatky plynoucí ze sekundárních i primárních dat výzkumu a shrnuje závěry celé práce formou návrhů a doporučení pro společnost.
Analýza internetového obchodu prezentujícího se přes sociální sítě
Pichová, Michaela ; Přibil, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního procesu v internetovém obchodě prezentujícím se zejména skrze sociální sítě (Facebook a Instagram). Internet, a především sociální sítě jsou v dnešní době velmi populární, podobně je tomu s nakupováním přes internet. Cílem práce je otestovat jednoduchost a přehlednost nákupního procesu a zhodnotit profil na sociální síti Facebook. V teoretické části jsou kapitoly popisující internet obecně, možnosti podnikání na internetu a sociální sítě. Hodnocení profilu na sociální síti je realizováno prostřednictvím webové aplikace LikeAlyzer. Dále je součástí práce představení nástroje eye-tracking, který je poté použit k provedení praktické části práce. Výsledky jsou zobrazeny ve formě heatmap (jeden ze způsobů zobrazení výsledků), které jsou doplněny poznatky získanými z krátkých dotazníků.
Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Kovaříková, Barbora ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Diplomové práce představuje branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managementu, a to zejména v oblasti sportovního event marketingu u tří vybraných projektů bank a pojišťovny v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Definuji nejprve teoretická východiska, zejména význam a důležitost značky. Dále se zaměřuji na představení CSR a postupně sportovního CSR, které je ve spojení s budováním značky a její hodnoty v rámci mé práce stěžejní. Třetí až sedmá kapitola je tvořena především praktickou částí. Nejprve si v metodologii stanovuji výzkumné otázky, na které pak díky metodě dotazníkového šetření odpovídám postupným vyhodnocováním výzkumu.
Vizuální styl nové značky fotoalb a její vstup na trh
Bašníková, Adéla ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh vizuálního stylu nové značky fotoalb. Hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska význam tvorby jednotné firemní identity a vizuálního stylu, který pomůže značce získat si svou pozici na trhu. Praktická část je věnována představení nové značky fotoalb, pro kterou je navržen jednotný a funkční vizuální styl respektující poznatky z teoretické části. Dále jsou na základě analýzy konkurence a definování cílové skupiny zmíněny možnosti její propagace v souvislosti s jejím uvedením na trh.
Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
Krejčí, Ondřej ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Teorie archetypů je jedna z metod, za pomocí které je možné nalézt směr, jakým budovat a řídit značku. Jedná se o tradiční metodu vycházející z teorií C. G. Junga. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je archetypální identita využívána společnostmi působící na českém trhu. A také zda tyto společnosti chápou potřebu archetypy používat. Kromě toho jsou v práci rozebrány i další teorie, metody či metodiky, které společnostem pomáhají jejich značku budovat a následně i řídit. Praktická část této práce se zabývá brandingem u pojišťoven, přičemž základním prvkem je kvalitativní výzkum, konkrétně expertní rozhovory s lidmi, kteří mají s budováním značek obecně a archetypy zkušenosti. Část práce je zaměřena na analýzu komunikačních strategií největších pojišťoven na českém trhu. A také na rebranding značky ING na NN, ke kterému došlo v roce 2015.
Přístup českých a slovenských inzerentů k inzerci na propagandistických a konspiračních webech
Hrivňák, Adam ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je poskytnout vhled do problematiky nákupu programatické reklamy na konspiračních a propagandistických webech, se zaměřením na to, jak se k problému staví čeští a slovenští inzerenti. V teoretické části se na tuto problematiku bude nahlížet z 3 perspektiv. První perspektiva bude technická, v rámci které si ukážeme, jak programatická reklama funguje. Druhá perspektiva bude etická, kdy bude diskutováno, zda je aktivita těchto webů v rozporu s etickými principy masových médií a žurnalistiky. Třetí pohled pak bude řešit téma z pohledu zabezpečení značky v prostředí internetu. V závěru práce prezentujeme výsledky průzkumu přístupu českých a slovenských inzerentů k inzerci na takovýchto webech. Tyto výsledky pak uvedeme do kontrastu s teorií.
Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které patří předobrazy toužící po nezávislosti: Neviňátko, Objevitel a Mudrc, archetypy toužící zanechat ve světě stopu: Hrdina, Psanec a Kouzelník, skupina toužící po sounáležitosti: Jeden z nás, Milenec a Klaun, skupina toužící dát světu řád: Pečovatel, Tvůrce a Vládce. Zvláštní důraz je kladen na rozdíly mezi jednotlivými archetypy dané touhy, ale také na teoretický základ vyprávění příběhů. Dále uvádím teoretický základ pro sémiotickou analýzu a závěry výzkumu pro účely své druhé diplomové práce, ve které se zabývám komunikací značky Staropramen. V praktické části práce analyzuji logo značky Staropramen, které rozebírám na jednotlivé prvky. Jejich význam dohledávám v podkladech z oblasti heraldiky, mytologie, botaniky, oneirologie a etymologie. Na základě dohledaných asociací provádím komparativní analýzu s teoretickým základem, kdy popisuji body shody a body rozdílů. V závěru práce popisuji výsledky analýzy, které odhalily nejednotnou vizuální identitu značky Staropramen, a uvádím doporučení do budoucna, kterým je zdůraznění prvků archetypu Tvůrce ve vizuální identitě a navazujících...
Vizuální komunikace a budování identity Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary prostřednictvím Instagramu
Fundová, Johana ; Průchová, Andrea (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vizuální komunikaci Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary prostřednictvím sociální sítě Instagram. Tuto síť používá festival ke komunikaci s návštěvníky, čímž buduje svou identitu a vytváří komunitu fanoušků. Teoretická část práce přibližuje historii Instagramu a fungování této populární aplikace, dále se zaměřuje na působení karlovarského festivalu i zahraničních filmových festivalů na Instagramu. Závěr teoretické práce nabízí definice vizuální komunikace se zaměřením na specifika analogové, digitální a internetové fotografie. Práce pomocí kvantitativní obsahové analýzy instagramových fotografií a sémiotické analýzy prvků technického a obsahového charakteru zkoumá, jaký vizuální styl komunikace festival používá a jak tento styl přebírají návštěvníci festivalu a média informující o festivalu. V rámci tohoto výzkumu je zkoumán instagramový profil karlovarského festivalu a vybrané profily zástupců médií a návštěvníků. Cílem práce je popsat, jaký vizuální jazyk a styl používají na Instagramu organizátoři festivalu a jak se tento jazyk odráží na budování identity samotného festivalu.
Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které patří předobrazy toužící po nezávislosti: Neviňátko, Objevitel a Mudrc, archetypy toužící zanechat ve světě stopu: Hrdina, Psanec a Kouzelník, skupina toužící po sounáležitosti: Jeden z nás, Milenec a Klaun, skupina toužící dát světu řád: Pečovatel, Tvůrce a Vládce. Tato teorie je vztažena k využití poznatků z psychologie v marketingové praxi. Zvláštní důraz je kladen na rozdíly mezi jednotlivými archetypy dané touhy, ale také na teoretický základ vyprávění příběhů. V praktické části práce analyzuji vizuální identitu značky Staropramen, kterou rozebírám na jednotlivé prvky. Jejich význam dohledávám v pramenech z oblasti heraldiky, mytologie, botaniky, psychologie a etymologie. Na základě dohledaných asociací provádím komparativní analýzu s teoretickým základem popisujícím využití archetypů v marketingu, kdy popisuji body shody a body rozdílů. V závěru práce popisuji výsledky analýzy, které odhalily nejednotnou vizuální identitu značky Staropramen, a uvádím doporučení do budoucna, kterým je zdůraznění prvků archetypu Tvůrce ve vizuální identitě a navazujících komunikačních...
Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Všelicha, Mikuláš ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Práce se věnuje marketingové teorii budování značky, která je posléze aplikována na konkrétní příklad virtuální hudební skupiny Gorillaz. Cílem bylo zjistit, zda jsou její aktivity v souladu s touto teorií a zda lze úspěch této netradiční skupiny vysvětlit právě pomocí marketingové teorie budování značky. K odpovědi na tyto otázky jsem se snažil dojít hledáním průniků teorie budování značky a aktivit hudební skupiny Gorillaz. Pro teorii jsem vycházel z publikací předních marketingových expertů v oblasti značky a také z několika prací studujících specifika hudebního trhu 21. století. Aktivity a strategii Gorillaz jsem popisoval na základě analýzy knih a studií, které o skupině vyšly, jejích internetových stránek, profilů na sociálních sítích, rozhovorů s jejími tvůrci a internetových článků o kapele. V práci dokazuji, že to, jakým způsobem byla vybudována hudební značka Gorillaz, do značné míry odpovídá doporučeným postupům z marketingové teorie budování značky. Ačkoli se na jejím vzniku nepodílel marketingový tým a nelze říct, že se jedná o výsledek marketingové strategie, přesto lze Gorillaz považovat za dobrý příklad správného budování značky. Přínos práce spatřuji v prozkoumání vztahu hudební skupiny a marketingu. Zkoumat do takové hloubky koncept hudebního interpreta jako značky je ojedinělé....

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.