Název: Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Překlad názvu: Effective marketing strategies for brand building on sport events
Autoři: Kovaříková, Barbora ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; CSR; marketing; sport; značka; brand building; CSR; positioning; SCSR; sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71115

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360712


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet