Název: Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu
Překlad názvu: Semiotic analysis of a Staropramen brand and his affiliations with marketing archetype
Autoři: Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Archetypy; marketing; Staropramen; sémiotika; řízení značky; Archetypes; brand building; marketing; semiotic; Staropramen

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83000

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-352649


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet