Název: Přístup českých a slovenských inzerentů k inzerci na propagandistických a konspiračních webech
Překlad názvu: The approach of Czech and Slovaks advertisers to advertising on conspiracy and propagandistic websites
Autoři: Hrivňák, Adam ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AdSense; budování značky; dezinformace; etika online reklamy; hoax; konspirace; online reklama; programatická reklama; Propaganda; AdSense; brand building; conspiracy; disinformation; hoax; online advertising; online advertising ethics; programmatic advertising; Propaganda

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86392

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357672


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet