Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30,026 záznamů.  začátekpředchozí30017 - 30026  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.00 vteřin. 

Farní tým Vranov nad Dyjí
Ščotková, Stanislava ; Opatrný, Aleš (vedoucí práce) ; Kuźniar, Mariusz (oponent)
1 RÉSUMÉ BAKALÁŘSKÉ PRÁCE STANISLAVA ŠČOTKOVÁ FARNÍ TÝM VRANOV NAD DYJÍ FATYM Vranov nad Dyjí je společenství katolických kněží, jáhnů a jejich dalších spolupracovníků. Tato bakalářská práce má přispět k zmapování činnosti tohoto farního týmu, který působí v brněnské diecézi od roku 1996, kdy byl vytvořen z rozhodnutí brněnského biskupa Mons. Vojtěcha Cikrleho. Jedná se o společnou správu několika kněží nad větším množstvím farností za spolupráce laiků. Mimo to, že se FATYM stará o svěřené farnosti, snaží se jeho členové podle svých sil vypomáhat v různých oblastech pastorace v naší zemi. Tato práce se snaží přiblížit konkrétní pojetí společné duchovní správy, která doposud není v naší zemi zažitá, vyhodnotit projekt a nabídnout některé jeho prvky k dalšímu pastoračnímu využití. Nabízí se zde pohled na týmovou spolupráci s laiky, kteří v mnohém přispívají pastoraci týmu svěřených farností, a díky nimž se daří i v projektech mimo hranice těchto farností. K aktivitám týmu patří například lidové misie, organizování pěších poutí, mariánské družiny, tiskový apoštolát, internetová televize, iniciativa Čistá láska, vydávání časopisu Milujte se!, apod. Na tom všem se toto společenství kněží, jáhnů a laiků spolupodílí.

Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.

The 20th century muralism in Mexico
Binková, Petra ; Opatrný, Josef (vedoucí práce) ; Štěpánek, Pavel (oponent)
Práce neobsahuje abstrakt v českém jazyce Práce neobsahuje abstrakt v českém jazyce Práce neobsahuje abstrakt v českém jazyce Práce neobsahuje abstrakt v českém jazyce Práce neobsahuje abstrakt v českém jazyce Práce neobsahuje abstrakt v českém jazyce Práce neobsahuje abstrakt v českém jazyce

Tvorba Dashboardu v MS PerformancePoint 2007
Dolejší, Vojtěch ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce bylo zhodnotit produkt Microsoft Office PerformancePoint Server 2007 z hlediska jeho pouţitelnosti pro tvorbu webových dashboardů. Během zpracovávání práce byly formulovány teoretické základy pro oblast tvorby dashboardů, navrţeny vhodné metodiky pro hodnocení produktu a v neposlední řadě došlo také ke zpracování vzorových dat. Práci lze tedy rozdělit na teoretickou a praktickou část. V úvodu první části se diplomová práce věnuje představení nejdůleţitějších faktů z oblastí Business Intelligence a Corporate Performance Management jako základním východiskům pro tvorbu dashboardů. Dále je v teoretické části představena samotná technologie dashboardů. Analýza stávajících kriterií pro hodnocení nástrojů pro tvorbu dashboardů a tvorba nových kritérií je nejdůleţitější částí této diplomové práce. V práci představená kritéria a způsob jejich pouţití jsou navrţeny s ohledem na rozdílné podmínky a předpoklady uvnitř organizací, které zvaţují potencionální nasazení dashboardu. Poslední kapitola teoretické části práce pak představuje produkt Microsoft Office Performance Point Server 2007. Ve své praktické části se práce věnuje zpracování konkrétních dat do podoby dashboardu pomocí jiţ zmiňovaného nástroje. Zpracovávaná data jsou data fiktivní firmy pouţívaná k výuce předmětu Business Intelligence na Vysoké škole ekonomické v Praze. Průběh práce s PPS 2007 je poměrně detailně popsán. Tato práce je tedy potencionálně vyuţitelná i jako případová studie. V závěru práce dochází ke zhodnocení PPS 2007 dle navrţených kritérií, přičemţ všechna hodnocení jsou doplněna o slovní komentáře. Pro potenciální organizace zvaţující nákup nástroje pro tvorbu dashboardu jsou ještě doplněny podmínky, za kterých lze nákup PPS 2007 doporučit.

Problémy sexuality body image u onkologických onemocnění
WODECKÁ, Miroslava
Abstrakt Předkládaná bakalářská práce má název Sexualita a body image u onkologicky nemocných. Péče o onkologicky nemocné je multidisciplinární nejen z hlediska medicínského a ošetřovatelského, ale také z hlediska společenského. Teprve nedávno se odborná komunita v oblasti zdraví zaměřila na psychosociální potřeby onkologických pacientů a také jejich rodin. Sexualita a body image provází člověka celý život a závažné onemocnění může mít negativní dopad na uvědomování si sebe sama nebo naše prožívání. V teoretické části je specifikováno onkologické onemocnění a jeho léčba, negativní dopad a vliv léčby na organismus a také psychický stav klienta. Jsou zde zahrnuty základní ošetřovatelské intervence, strategie řešení otázek sexuality a onkologicky nemocných a nezastupitelná edukační role sestry. V závěru teoretické části je věnována pozornost psychosociálním intervencím aplikovaných u onkologicky nemocných. Vlastní práce si klade za cíl zjistit připravenost sester provádět edukaci pacientů v oblasti sexuality a body image. K tomu cíli byly stanoveny dvě pracovní hypotézy. V první hypotéze jsme předpokládaly, že sestry nejsou dostatečně připravené provádět edukační činnost u pacientů s onkologickým onemocněním v oblasti sexuality a v druhé hypotéze, že hlavní překážkou zanedbávání edukace pacientů v dané oblasti je komunikační bariéra u zdravotnických pracovníků. Dalším cílem práce bylo zmapovat míru ovlivnění vnímání vlastního těla a sexuality v důsledku léčby a zjistit, zda onkologicky nemocní lidé mají dostatek informací o dopadu onemocnění a jeho léčby na jejich sexualitu a body image. Pro tento cíl byly stanoveny 3 výzkumné otázky. První výzkumná otázka se vztahovala ke vzniku pocitu zhoršené sebeúcty v důsledku nemoci. Druhá otázka se věnovala snížení sexuální přitažlivosti pacienta s onkologickým onemocněním a třetí otázka byla směřována na informovanost důsledků léčby v oblasti sexuality klienta. Na základě provedeného výzkumu byla potvrzena hypotéza H1: Sestry nejsou připraveny provádět edukaci u pacientů s onkologickými onemocněními v oblasti sexuality. H2 byla vyvrácena. Výsledky výzkumu ukázaly, že hlavní překážkou pro zanedbávání edukace pacientů dotýkající se oblasti sexuality není komunikace, ale neetičnost vůči nemocným klientům. Na základě stanovených výzkumných otázek byly vyvozeny další hypotézy H3, H4 a H5. H3: Důsledky léčby onkologických onemocnění vedou u pacientů k pocitu zhoršení sebeúcty, H4: Důsledky léčby onkologických onemocnění vedou k pocitu snížené sexuální přitažlivosti a H5: Pacientům s onkologickým onemocněním chybí informace o důsledcích léčby v oblasti sexuality. Klienti nejvíce postrádají informace jak komunikovat s partnerem o komplikacích. Výzkum byl proveden u zdravotníků pracujících na onkologických odděleních, gynekologickém oddělení a chirurgickém oddělení FN Plzeň a u klientů s onkologickým onemocněním. Pro získání potřebných informací u zdravotníků byla použita technika sběru dat dotazník. U pacientů byl použit kvalitativní výzkum, sběr dat byl realizován nestandardizovaným rozhovorem v domácím prostředí respondentů.

Vývoj trhu práce v období let 2005-2015
Stejskalová, Natálie ; Kotýnková, Magdalena (vedoucí práce) ; Bartůsková, Lucia (oponent)
Tato diplomová práce řeší problematiku analýzy vývoje trhu práce v období let 2005-2015, zejména pak vývoj ukazatelů zaměstnanosti a nezaměstnanosti. V první, teoretické části, je využívána metoda rešerše literatury, v této části jsou vymezeny základní pojmy a teoretická východiska týkající se trhu práce jako je zaměstnanost, nezaměstnanost, ekonomická aktivita, ekonomická krize. Pozornost je taktéž věnována ukazatelům, které jsou používány v praktické části. Druhá část práce, praktická, zahrnuje analýzu dat a ukazatelů zaměstnanosti a nezaměstnanosti na trhu práce v ČR, přičemž pro tyto účely analýzy jsou vybrány data z VŠPS. Třetí, závěrečná část diplomové práce, je zaměřena na komplexní analýzu období 2005-2015. Ze závěrečné analýzy vyplývá, že i přesto, že trh práce v ČR poznamenala v negativním smyslu ekonomická krize, její dopady neměly dlouhodobé následky, nýbrž se projevily v horizontu let 2009-2011, přičemž v dalších letech již některé ukazatele trhu práce opět vykazovaly pozitivní hodnoty.

Ising model in finance: from microscopic rules to macroscopic phenomena
Dvořák, Pavel ; Krištoufek, Ladislav (vedoucí práce) ; Kukačka, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této práce je zjistit, zdali je Isingův model schopen reprodukovat vybrané statistické vlastnosti (někdy též stylizovaná fakta), které jsou typické pro širokou škálu fi- nančních aktiv. Zkoumanými vlastnostmi jsou heteroskedasticita výnosů, rapidně klesající autokorelace, shluky volatilit, těžké chvosty, záporná šikmost a nenormalita rozdělení výnosů. V první části práce testujeme přítomnost těchto stylizovaných faktů na denních výnosech indexu S&P 500 za posledních 30 let. Hlavní část práce je věnována Isingovým simulacím a shrnutí souvisejících výsledků. Do modelu jsou také včleněny nové prvky jako časová prodleva určená Poissonovým procesem či aktivita obchodníků ovlivněná velikostí celkové magnetizace. Docházíme k závěru, že Isingův model je schopen spolehlivě replikovat většinu zkoumaných statistických vlastností, přičemž dalšího zlepšení lze dosáhnout vhodnou mod- ifikací modelu. 1

Postavení Bavorska v hospodářství Německa a možnosti spolupráce s ČR
Prokopová, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením Bavorska v hospodářství Německa a možnostmi spolupráce s Českou republikou. Hlavním cílem práce je pomocí analýzy nastínit postavení Bavorska v hospodářství SRN a charakterizovat jeho podnikatelské prostředí. Dalším cílem je za pomoci dotazníkového šetření zjistit,jaká jsou hlavní negativa spolupráce mezi Českou republikou a Bavorskem a navrhnout možnosti zlepšení. Práce si také klade za úkol navrhnout, v jakých oblastech by mohlo dojít k rozšíření spolupráce mezi Českou republikou a Bavorskem. Práce je rozdělena do tří kapitol, kde je čtenář postupně seznámen s Německem a Bavorskem, podnikatelským prostředím Bavorska a možnostmi spolupráce mezi ČR a Bavorskem.

The campaign "Everything I can" and its commutication strategy
Kručayová, Alena ; Dolanský, Pavel (oponent) ; Halada, Jan (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce "Kampaň "Vše co můžu" a jej komunikačná stratégia" je analýza kampane zameranej na propagáciu vakcíny Silgard, ktorá znižuje riziko ochorenia na rakovinu krčka maternice. V Českej republike bola realizovaná spoločnosťou Merck Sharp & Dohme IDEA, Inc (MSD). V prvej kapitole práca predstavuje spoločnosť Merck & Co, Inc., výrobcu uvedenej vakcíny, a jej dcérsku spoločnosť MSD. Nasleduje stručné uvedenie príčin spomínaného ochorenia a možnosti prevencie. V druhej kapitole sa práca zameriava na popis cieľov kampane, cieľovej skupiny a konkurencie, ktorou je spoločnosť GlaxoSmithKline, výrobca vakcíny Cervarix. Tretia kapitola rozoberá časti marketingového mixu, a to z dvoch hľadísk - komerčného a nekomerčného. Napriek tomu, že kampane farmaceutických spoločností majú predovšetkým komerčný charakter, nemôžeme opomenúť ich osvetovú funkciu. Štvrtá kapitola popisuje komunikačné nástroje zvolené pre kampaň. Záver práce je venovaný analýze a zhodnoteniu týchto nástrojov i samotnej kampane. Súčasťou práce sú aj výsledky získané z realizácie vlastného prieskumu.

Míra vlivu volnočasových aktivit na agresivitu dětí
Hájek, Petr ; Marádová, Eva (oponent) ; Kučírek, Jiří (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je analýza trávení volného času patnáctiletých dětí s vazbou na prvky agresivity a šikanování, tedy téma v současné době velmi aktuální. Cílem této práce je zjistit, zda zpsob trávení volného času, zejména to, že patnáctileté děti tráví volný čas hraním počítačových her nebo sledování televizních pořad s prvky násilí, má vliv na jejich agresivitu. Práce se zabývá zpsoby trávení volného času patnáctiletých dětí, vlivem rodiny na patnáctileté děti, rovněž rozvojem a příčinami vzniku agresivity v životě dítěte a šikanou v jejích rzných podobách a stádiích.