Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 263 záznamů.  začátekpředchozí243 - 252dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Suchanová, Iveta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Emco spol. s. r. o., charakteristika firmy a marketingového oddělení, provedení situační analýzy a zpracování dotazníku. Na základě zjištěných údajů byla stanovena doporučení a návrhy na zlepšení.
Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Voborská, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.
Strategic marketing plan of establishing company
Janíková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu zakládané studentské agentury, který zabezpečí, aby se společnost dostala do povědomí svých potenciálních zákazníků a v průběhu své existence byla konkurenceschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby byl s využitím minimálních a v počátku existence agentury omezených finančních zdrojů, dosažen maximální efekt. K naplnění tohoto cíle navrhnu marketingovou strategii, v rámci které specifikuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, s důrazem na optimalizace komunikačního mixu. Práce má dvě části. V teoretické části se věnuji specifikům služeb a popisuji strategické řízení, přičemž se zaměřuj zejména na fázi plánování a marketingový plán. V praktické části představuji společnost a její produkt. Na základě výsledků rozsáhlé analýzy okolí firmy definuji segment a vzhledem k marketingovým cílům a positioningu firmy navrhuji jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Marketingová orientace vybrané firmy
Kanócová, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti marketingové orientace koncernu e-invent. Vytýčení marketingových cílů a strategie předchází analýza aktuální situace na trhu s informačními a komunikačními technologiemi, na kterém působí koncern e-invent. Analýza je zaměřená na nalezení příležitosti, které trh vytváří a jaké ohrožení na koncern číhají. Dále se práce snaží vyhodnotit stav koncernu a posoudit v čem má koncern výhody a nevýhody vůči konkurenci. Na zhodnocení aktuální situace na trhu jsou použité metody PEST analýza a Porterova analýza. Stav koncernu, jeho silné a slabé stránky, pomůže odhalit metoda VRIO, finanční analýza a analýza hodnototvorného řetězce. Výsledky jednotlivých metod jsou shrnuté a vyhodnocené pomoci SWOT analýzy, která pomáhá formulovat cíle a strategie.
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Hricko, Jiří ; Horová, Olga (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.
Launch of "Vinea" Brand in the Czech Market
Šušnyák, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Vinea je tradiční slovenská značka nealkoholického nápoje s příchutí hroznů. Jejím vlastníkem je jeden z největších výrobců nealko nápojů ve střední Evropě - skupina Kofola. Očekává se, že Kofola v blízké budoucnosti uvede tuto značku na český trh. Tato práce se zabývá identifikací současné pozice Kofoly na trhu a formulací vhodné strategie zavedení Viney na český trh. Za účelem získání potřebných informací na formulaci vhodné strategie byl vykonán online průzkum, jehož výsledky jsou taktéž součástí této práce. Teoretická část práce obsahuje popis nejčastěji využívaných teoretických konceptů souvisejících se situační analýzou, strategiemi a budováním značky.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive
Hadravová, Radka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jelínková, Barbara (oponent)
Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační mix. Závěrečná část práce vyhodnocuje celkové výsledky řady, efektivnost jednotlivých nástrojů mediálního mixu a navrhuje doporučení.
Marketingový plán vybraného gastronomického zařízení
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingu v pohostinství, především tvorbou marketingového plánu pro malý podnikatelský subjekt. Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro nově otevírané gastronomické zařízení Creperii Amálku. Práce se skládá ze dvou velkých celků, a to části teoretické a části praktické. Teoretická část se zabývá obecnými souvislostmi marketingové činnosti v oboru pohostinství. Objasňuje význam marketingu v pohostinství, specifika služeb tohoto oboru a samotnou tvorbu a význam marketingového plánu pro gastronomické zařízení. V praktické části je charakterizováno dané gastronomické zařízení, provedena podrobná situační analýza, stanoveny marketingové cíle a vytvořen návrh marketingové strategie pro tento nový provoz.
Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.
Kořínková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem je návrh marketingové strategie pro tuto firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 263 záznamů.   začátekpředchozí243 - 252dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.