Název:
Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive
Překlad názvu:
Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive
Autoři:
Hadravová, Radka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jelínková, Barbara (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační mix. Závěrečná část práce vyhodnocuje celkové výsledky řady, efektivnost jednotlivých nástrojů mediálního mixu a navrhuje doporučení.
Klíčová slova:
antiperspiranty; cílová skupina; deodoranty; Marketingová komunikace; mediální mix; reklama; situační analýza
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/17331