Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,702 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení výkonnosti podniku
Fajt, Martin ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje hodnocení výkonnosti podniku Vasky Trade s.r.o. Výkonnost podniku je hodnocena za časové období 2018 až 2022 pomocí nástrojů finanční analýzy a analýzy vnějšího prostředí. Práce je složena z teoretické části, která zahrnuje popis konkrétních metod a postupů pro zpracování analýz a z části praktické, kde jsou tyto postupy aplikovány. Na závěr jsou tyto analýzy vyhodnoceny a k nedostatečným hodnotám vyvozeny adekvátní návrhy na zlepšení.
Transfer of Power in a Family Business
Schmidt, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the succession management of Schmidt Reality s.r.o., a family-owned real estate company. It begins by defining and explaining key issues related to succession planning in family businesses. The study then delves into the specifics of succession processes, challenges, and strategies within the context of family-run real estate enterprises. Detailed strategic analyses are conducted, utilizing the gathered data to formulate a comprehensive succession plan. This plan aims to ensure a smooth leadership transition, maintain business continuity, and reinforce the company's position in the real estate market.
Marketingový mix vybraného pivovaru
Koplík, Vojtěch ; Smolka, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix konkrétního pivovaru. Struktura práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část poskytuje definice klíčových pojmů z oblasti marketingu a uvádí vybrané analytické metody. V analytické sekci je provedena charakteristika zkoumaného pivovaru a provedeny jsou jednotlivé analýzy. Návrhová část navazuje na zjištění a výsledky z analytické části a přináší konkrétní návrhy na úpravu marketingového mixu tohoto pivovaru
Procesy průběhu zakázky podnikem
Koryčánek, Martin ; Milichovský, František (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
V rámci této diplomové práce je pojednáváno o procesech průběhu zakázky ve vybrané společnosti Alcadrain s.r.o., jež působí na trhu jako výrobce sanitární techniky. Práce je rozdělena na tři části, kde v první jsou vymezena dílčí teoretická východiska v rámci zvoleného tématu, druhá část je věnována analýze současného stavu vybrané společnosti a v neposlední řadě jsou kompletně popsány návrhy pro zlepšení v problematických segmentech.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Stupka, Lukáš ; Sommer, Vladimír (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace zvolené společnosti VFS Trading s.r.o., na základě účetních závěrek za období 2018 a 2022 pomocí metod finanční analýzy , které jsou podrobně rozebrané v teoretické části práce. Zjištěné výsledky jsou následně porovnány s vhodnou benchmarkovou firmou ze stejného oboru podnikání. Na základě těchto údajů jsou zformulovány návrhy na zlepšení dosavadní finanční situace podniku, včetně podmínek a harmonogramu realizace návrhu.
Hodnocení finanční situace v konkrétním podniku
Keprtová, Denisa ; Ptáček, Roman (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zjištěním finanční situace podniku „Koření, s.r.o.“ za období 2018-2022. První část je zaměřena na teorii, která je zapotřebí k samotné finanční analýze. Analytická část se zabývá samotnou analýzou firmy Koření, s.r.o. i jejího konkurenta Pěkný-Unimex, s.r.o., některé výsledky obou firem jsou dále porovnány mezi sebou. Data k finanční analýze jsou použita z účetních výkazů (rozvahy, výkazu zisku a ztrát, cash flow a interních informací společnosti) za jednotlivé roky. Poslední část je zaměřena na mnou vytvořené návrhy na zlepšení finanční situace společnosti.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané restauraci
Ryšavá, Monika ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingového mixu vybrané restaurace. Teoretická část obsahuje definici pojmů souvisejících s problematikou této práce. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a vyhotoven současný marketingový mix restaurace. Součástí analytické části je marketingový výzkum ve formě mystery shopping. Poslední část práce tvoří návrhy úprav marketingového mixu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Svobodová, Bára ; Šuňavcová, Nikola (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti VOPOL a.s. za období 2018 až 2022 a následně doporučuje konkrétní návrhy na zlepšení celkové situace společnosti. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů, metod a ukazatelů finanční analýzy. Analytická část představuje konkrétní společnost a poté je provedena finanční analýza na základě informací z teoretické části. V závěrečné části jsou prezentovány návrhy na zlepšení celkové situace vybrané společnosti.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Ali, Karim ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá zpravodajstvím a inzercí. V rámci této bakalářské práce bude provedeno několik analýz, které se budou týkat marketingového mixu a marketingového prostředí řešené společnosti. Bude také provedeno marketingové dotazníkové šetření. Po vyhodnocení výsledků analýz bude vytvořeno několik návrhů adekvátních k získaným výsledkům z analýz a z dotazníkového šetření, která by měla vést k vylepšení a zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Kvapilíková, Jana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti pro zavedení nového zahraničního dodavatele. Práce se rozděluje do tří částí. První část práce se věnuje teorii, která vysvětluje teoretické základy pro správné pochopení řešené problematiky. V další, analytické, části je práce zaměřená na bližší představení společnosti, obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a kvalitativní průzkum. Poslední návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu, který bude využit pro získání nového zahraničního partnera.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,702 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.