Název: Marketingový mix vybraného pivovaru
Překlad názvu: Marketing mix of the selected brewery
Autoři: Koplík, Vojtěch ; Smolka, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; Marketing; Marketingový mix; Pivovar; SWOT analýza; 4P; Brewery; Marketing; Marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246368

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619349


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet