Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal of the International Marketing Mix of the Selected Company
Šišmišová, Zora ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the proposal marketing mix of the selected company, which is about to enter the foreign market, based on an analysis of the current situation. The thesis is divided into three main chapters. Theoretical part is describing certain terms, clarification of PESTLE analysis, Porter analysis, marketing mix analysis, customer behavior measurement, questionnaire survey, SWOT analysis and risk analysis. In the second, analytical part, the company itself is introduced, the analysis of its current situation is made, based on selected models, and the summary evaluation is presented. The last part is focused on the elaboration of the marketing mix of the company in order to enter the foreign market.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti na zahraničním trhu, která vyrábí bylinné produkty z kategorie zdravá výživa. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. V analytické části jsou provedeny analýzy současného stavu vybrané společnosti a jejího podstatného okolí. Součástí je rovněž marketingový průzkum, který je proveden na základě kvalitativního i kvantitativního přístupu. Závěrečná část poskytuje návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti na slovenském B2C trhu.
Návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh
Rous, Antonín ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh. První část, teoretická, je zaměřena na popis základních pojmů a konceptů, ze kterých práce vychází. Druhá část, analytická, je věnována představení společnosti, popisu její dosavadní činnosti, provedení řady analýz a marketingovému průzkumu, které jsou podkladem pro část třetí, ve které jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu.
Marketing Communication for the Company's Entry into the Foreign B2C Market
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The diploma thesis is focusing on issue of marketing communication for company’s entry into the foreign B2C market. Theoretical part presents information necessary for understanding the issue of international marketing communication. In the analytical part, the current situation of the company and its external environment are examined. The analysis is supplemented by a questionnaire survey. Based on the results of the analyses, suggestions focused on online marketing communication when entering the foreign B2C market are formulated.
Mezinárodní marketingová strategie pro podnik vstupující na španělský trh
Svobodová, Martina ; Spáčilová, Natálie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro český podnik vstupující na španělský trh s kosmetickými produkty a doplňky stravy. Teoretická část vysvětluje základní pojmy pro pochopení problematiky. Analytická část se věnuje zhodnocení současného stavu podniku a trhu, na který podnik vstupuje. Na základě získaných výsledků je v návrhové části představena marketingová strategie.
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Šreková, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního komunikačního mixu vybrané české společnosti vstupující na ruský trh. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na shrnutí základních teoretických pojmů týkajících se daného tématu. Druhá, analytická část, představuje charakteristiku vybrané společnosti a dále pak samotnou analýzu daného problému. V poslední části jsou navrženy možné návrhy na změny komunikačního mixu, které by měly vést k úspěšnému exportu na ruský trh.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti na zahraničním trhu, která vyrábí bylinné produkty z kategorie zdravá výživa. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. V analytické části jsou provedeny analýzy současného stavu vybrané společnosti a jejího podstatného okolí. Součástí je rovněž marketingový průzkum, který je proveden na základě kvalitativního i kvantitativního přístupu. Závěrečná část poskytuje návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti na slovenském B2C trhu.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Gálová, Sandra ; Šabatka,, Juraj (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the international marketing strategy of the expansion of a Czech company, which is focused on the construction industry. The thesis is divided into three parts. The first part of the thesis provides the theoretical background. The second part deals with the analysis of the current situation with regard to the specific company and the market research on which it focuses. The third part includes the specific recommendations for expansion, based on the analytical part of the thesis.
Proposal of the International Marketing Mix of the Selected Company
Šišmišová, Zora ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the proposal marketing mix of the selected company, which is about to enter the foreign market, based on an analysis of the current situation. The thesis is divided into three main chapters. Theoretical part is describing certain terms, clarification of PESTLE analysis, Porter analysis, marketing mix analysis, customer behavior measurement, questionnaire survey, SWOT analysis and risk analysis. In the second, analytical part, the company itself is introduced, the analysis of its current situation is made, based on selected models, and the summary evaluation is presented. The last part is focused on the elaboration of the marketing mix of the company in order to enter the foreign market.
Export Decision Support Model for the Czech Republic
Couceiro Vlasak, Carlos ; Mejstřík, Michal (vedoucí práce) ; Benáček, Vladimír (oponent)
V rámci diplomové práce byl vyvinut model pro podporu rozhodování, zaměřený na exportní příležitosti. Základ modelu spočívá ve filtračním procesu, kde jsou průběžně analyzována data obsahující socio-ekonomické indikátory. V souvislosti s vývojem modelu byl proveden rozsáhlý přehled literatury, přičemž základem byl dřívější model nastavený na stejnou problematiku, protože v současnosti není k dispozici žádný protokol k jeho konstrukci. Daný model umožňuje zjistit, zda trh, charakterizovaný maticí indikátorů, splňuje předem nastavené podmínky. Pak je označen jako exportní příležitost. Do modelu byly uloženy dva různé soubory dat, a to jeden pro rok 2010 a druhý pro rok 2014. Byla zadána hypotéza že model bude ukazovat stejné exportní příležitosti v obou případech. Účelem této hypotézy bylo zjistit, jestli model potřebuje průběžné aktualizace. Nakonec byla provedena ke zjištění chování parametrů, vyplňujících model, senzitivní analýza. Jde o nový přístup předtím v podobném modelu neimplementovaný. JEL Klasifikace F10, F13, F23, M31 Klíčová slova exportní příležitosti, podnikavost, mezinárodní marketing, senzitivní analýza, obchod Autor e-mail karel.couceiro@gmail.com Vedoucí práce e-mail mejstrik@fsv.cuni.cz

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.