Název: Mezinárodní marketingová strategie pro podnik vstupující na španělský trh
Překlad názvu: International Marketing Strategy of the Selected Company Entering Spanish Market
Autoři: Svobodová, Martina ; Spáčilová, Natálie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; marketingový mix; Mezinárodní marketing; SLEPTE analýza; SWOT analýza; vstup na trh; competitor analysis; International marketing; market entry; marketing mix; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210415

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526840


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet