Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh
Překlad názvu:
Communication Mix Design for a Company Entering the Austrian Market
Autoři:
Rous, Antonín ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh. První část, teoretická, je zaměřena na popis základních pojmů a konceptů, ze kterých práce vychází. Druhá část, analytická, je věnována představení společnosti, popisu její dosavadní činnosti, provedení řady analýz a marketingovému průzkumu, které jsou podkladem pro část třetí, ve které jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu.
The diploma thesis focuses on the design of the communication mix of a company entering the Austrian market. Its first, theoretical part is focused on the description of basic terms and concepts on which the thesis is based. The second, analytical part, is devoted to the introduction of the company, description of its current activities, a series of analyses and marketing research, which are the basis for the third part, in which the individual tools of the communication mix are proposed.
Klíčová slova:
B2G; komunikační mix; marketing; mezinárodní marketing; online reklama; B2G; communication mix; international marketing; marketing; online advertising
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213272