Název: Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Překlad názvu: Marketing Communication of a Selected Company on a Foreign Market
Autoři: Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; mezinárodní marketing; communication mix; international marketing; marketing; marketing mix; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206078

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-503652


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet