Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza podnikového informačního systému ve vybrané společnosti
Pavlíková, Táňa ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza podnikového informačního systému zvolené společnosti, podniku střední velikosti působícího v oblasti stavebnictví. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. První celek je teoretickou částí a zahrnuje hlavní pojmy a problémy, které jsou následně rozpracovány v praktické části práce. Jednotlivé kapitoly teoretické části práce obsahují jak vymezení informačních systémů, základních pojmů v této oblasti, podnikových informačních systémů, procesů, které jsou s podnikovými informačními procesy spojeny, a také se strategickým řízením informačních procesů a informační strategií. Navazující praktická část práce popisuje zvolenou společnost. Cílem a výstupem praktické části je analýza informační strategie a stávající podoby informačního systému vybrané společnosti a jejich vyhodnocení.
Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru
Machová, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru Cíle: Cílem této práce je utvoření analýz dvou tanečních skupin z České taneční organizace (CDO), konkrétně taneční skupiny Paul-Dance Jilemnice a Enliven Centre, jejich následné srovnání a vytvoření doporučení pro zefektivnění jejich práce. Metody: V této práci jsem použila interní analýzu, PEST analýzu a komparativní analýzu, na jejichž základě byly vytvořeny SWOT analýzy obou tanečních skupin, díky kterým jsem navrhla možná doporučení. Výsledky: Tato diplomová práce přináší oběma tanečním skupinám informace o jejich současném stavu, upozorňuje na jejich nedostatky a doporučuje kroky ke zlepšení. Obě skupiny postihla celosvětová ekonomická krize, která způsobila jak na úbytek členů, tak úbytek sponzorů. TS Paul-Dance navíc vybírá nízké členské příspěvky, které zajišťují stabilní příliv financí do rozpočtu, a Enliven Centre nemá zcela naplněny jednotlivé věkové kategorie. Klíčová slova: sdružení, tanec, taneční skupina, interní analýza, PEST analýza, komparativní analýza, SWOT analýza
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Porazilová, Erika ; Ptáček, Roman (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr pro rozvoj firmy, která se zabývá výrobou plastových výrobků a nese název ITMS PLAST s.r.o. Projekt je postavený na inovaci výrobků, konkrétně zavedení nového výrobku. Rozšiřující se výroba vyžaduje i změnu ve výrobním prostředí. V úvodní teoretické části je struktura a definice podnikatelského záměru. Druhá část obsahuje analýzy, které jsou vypracované dle teoretických poznatků. Vlastní návrhy obsahují řešení, které by mělo vylepšit situaci v podniku.
Analýza vnitřního prostředí vybrané organizace
KŘEHKÁ, Ilona
Tato bakalářská práce se zabývá interní analýzou vybrané organizace. Cílem práce je zhodnocení současné situace vybrané organizace prostřednictvím zvolené analýzy vnitřního prostředí a navržení strategie vedoucí k jejímu rozvoji. Teoretická část je zaměřena na sběr poznatků týkajících se analýzy jednotlivých funkcionálních oblastí: marketingu, řízení lidských zdrojů, financí, výzkumu a vývoje a výroby. Mimo jiné popisuje i tvorbu strategie a SWOT analýzy. Praktická část je vytvořena ve spolupráci s mezinárodní neziskovou organizací. V této části jsou aplikovány teoretické poznatky týkající se interní analýzy. Analýza byla provedena prostřednictvím sběru interních informací a pomocí rozhovorů s pověřenými osobami. Na základě výsledků analýz jednotlivých oblastí jsou stanoveny silné a slabé stránky organizace. Vnější příležitosti a ohrožení jsou určeny na základě osobního působení v této organizaci. Tyto faktory tvoří dohromady SWOT analýzu, na jejímž základě je navržena strategie pro budoucí zlepšení stavu organizace.
Business Plan
Hrubý, Roman ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štofanová, Monika (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout hodnověrný dokument, na základe kterého by firma mohla komplexně vyhodnotit danou podnikatelskou příležitost a rozhodnout se o její přijetí či nepřijetí, případně podklad pro další analýzy. Za tímto účelem byl vytvořený podnikatelský plán dle aktuálních doporučení. Ve vybrané organizaci byly zpracované analýzy interního i externího prostředí, které poskytly informace potřebné k rozhodnutí.
Strategická analýza firmy RIO Media a. s.
Sláma, Jan ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení strategické analýzy firmy RIO Media, a.s. Analýza je provedena za období 2011-2015 s přihlédnutím k jiným obdobím, kde to je přínosné. Analýza je provedena skrze externí analýzu, obohacenou o interní vstupy. Samotná analýza je rozdělena na část zabývající se teoreticko-metodologickými východisky, kde objasňuji jednotlivé použité pojmy, metody a jejich užitou formu. Na ní navazuje část praktická, která navazuje na část předchozí a užívá tyto metody v praxi. Také analyzuje současné vývojové trendy a významné výstupy jsou zpracovány částečně ve SWOT analýze a v závěru práce. Přínosem práce je zjištění pozice firmy v rámci odvětví a doporučení pro další zlepšování této pozice.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Expanze podniku na Polský trh
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.