Název: Expanze podniku na Polský trh
Překlad názvu: Company Expansion on the Polish Market
Autoři: Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; Expanze; internacionální marketing; interní analýza; marketingová strategie.; Polsko; rizika v mezinárodním obchodu; competition analysis; Expansion; internal analysis; International marketing; marketing strategy.; Poland; risks in international trade

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32244

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224657


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet