Název:
Využití GreenGraffiti jako dalšího marketingového komunikačního nástroje firmy
Překlad názvu:
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Autoři:
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce z oblasti marketingu zkoumá možnost využití alternativního reklamního média zvaného GreenGraffiti jako dalšího komunikačního nástroje. Protože je pro Českou republiku a tím i české klienty tento typ reklamního média nový, je důležité vysvětlit, co přesně GreenGraffiti je, odkud pochází a jak se objevilo v České republice. Tato diplomová práce bude také zkoumat, zda je GreenGraffiti vhodným reklamním médiem pro český trh ,a které problémy je třeba vyřešit před tím, než bude zařazen do komunikačního mixu společnosti. Tato práce je napsána na základě znalostí získaných během stáže ve Studio Tomato s.r.o., které vlastnilo licenci na GreenGraffiti pro Českou republiku a také na základě informací získaných od Jima Bowese, zakladatele GreenGraffiti Holding BV.
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Klíčová slova:
Advertising; advertising in the Czech Republic; attitude of Czech people towards ecology; customer´s attitude towards advertising; ecological advertising; external analysis; guerrilla marketing; history of advertising; internal analysis; outdoor advertising; PEST; Porter´s five forces analysis; SWOT; ekologická reklama; externí analýza; guerrilla marketing; historie reklamy; interní analýza; outdoorová reklama; PEST; Portrova analýza pěti sil; postoj zákazníka k reklamě; postoj Čechů k ekologii; Reklama; reklama v ČR; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11814