Název: Využití GreenGraffiti jako dalšího marketingového komunikačního nástroje firmy
Překlad názvu: Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Autoři: Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Advertising; advertising in the Czech Republic; attitude of Czech people towards ecology; customer´s attitude towards advertising; ecological advertising; external analysis; guerrilla marketing; history of advertising; internal analysis; outdoor advertising; PEST; Porter´s five forces analysis; SWOT; ekologická reklama; externí analýza; guerrilla marketing; historie reklamy; interní analýza; outdoorová reklama; PEST; Portrova analýza pěti sil; postoj zákazníka k reklamě; postoj Čechů k ekologii; Reklama; reklama v ČR; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11814

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet