Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace firmy Preciosa Lighting
Surá, Barbora ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci firmy Preciosa Lighting s cílem zjistit, jak tradiční zavedená firma odpovídá na aktuální trendy marketingové komunikace v internetovém prostředí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingu, internetového marketingu, integrované marketingové komunikace a jejích nástrojů jak v off-line tak především v on-line prostředí. Čtenář je uveden do kontextu českého sklářského průmyslu a seznámen se situací firmy Preciosa Lighting. V praktické části jsou položeny výzkumné otázky a vysvětlena metoda výzkumu, kterou je případová studie. V rámci sběru dat byly použity techniky kvalitativního výzkumu. Rozhovory se zástupci marketingového oddělení firmy Preciosa Lighting přinesly stěžejní informace, které byly doplněny pozorováním digitálních médií a firmou poskytnutých materiálů. Na základě analýzy těchto materiálů byly zodpovězeny výzkumné otázky. V závěru autorka přichází se shrnutím získaných dat a doporučením na zlepšení některých prvků marketingové komunikace.
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
Budování značky ŠKODA AUTO ve specifických věkových kategoriích
Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Matějovič, Josef (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat komunikaci společnosti ŠKODA AUTO zaměřenou na děti ve věku 3 - 18 let. V teoretické části práce je definována značka jako taková, následně jsou podloženy teoretické základy chápání dítěte jako spotřebitele, tedy co nebo kdo jej může v různých fázích věku ovlivňovat. V neposlední řadě jsou zmíněny hlavní komunikační kanály, skrz které je možné na dítě působit. Teoretickou část uzavírá právní rámec, který je komunikacím určeným dětem v rámci legislativy České republiky i Evropské unie definován. Majoritní část praktického oddílu práce je věnována samotnému dotazníkovému šetření a následnému zhodnocení stávajících a návrhům nových komunikací zaměřených na děti.
Návrh marketingové strategie projektu designové cestovky Dovýroby
Macková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, budováním značky a procesem strategického plánování v marketingu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro projekt designové cestovky Dovýroby. Teoretická část práce vymezuje zkoumanou problematiku v odborné literatuře. Praktická část obsahuje situační analýzu projektu, vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření s cílem zjistit povědomí a vnímání značky Dovýroby a návrh marketingové strategie. Při analýze je důraz kladen zejména na nabízené produkty, současné formy komunikace a charakteristiku cílové skupiny, dále pak na analýzu tržního prostředí, která je provedena za pomoci Porterova modelu pěti sil a souhrnnou SWOT analýzu. Na základě závěrů z provedených analýz, autorka předkládá návrh marketingové strategie na časové období do konce roku 2017. Strategie zahrnuje také marketingový plán, rozdělení rozpočtu a časový harmonogram.
Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi
Duong, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje, zejména pak zjistit, jak na sociálních sítích operuje průměrná společnost podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi. Dále zjišťuji, jaká je internetová přítomnost firem na sociálních sítích a jak tyto firmy komunikují se svými zákazníky. Tato práce reaguje na vysoký nárůst popularity sociálních sítí a jejich využití k budování značky. Jako cílovou skupinu jsem si vybral společnosti podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi, jelikož jsem chtěl provést studii o oboru, který je právě v Praze velice diverzifikovaný. Mé závěry mohou sloužit jako informace o současném konkurenčním prostředí v daném oboru v daném regionu a také jako návod, jak předčit konkurenci či jak se vyrovnat konkurenci v online aktivitách.
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Poláková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Škoda Auto a.s., která patří mezi nejvýznamnější firmy České republiky. Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení vnímané kvality značky Škoda Auto a.s. pro její zákazníky. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením teorie budování značky a vymezením termínů potřebných k pochopení problematiky. Zmíněný je i automobilový průmysl v České republice a profil společnosti Škoda Auto a.s.. Praktická část se zaobírá hodnocením vnímané kvality značky na základě dotazníkového šetření. Následuje kritické zhodnocení výsledků prostřednictvím SWOT analýzy a doporučení do budoucna.
Budování značky ProSpolužáky.cz na zahraničních trzích
Pazderková, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat současnou strategii a nástroje budování značky ProSpolužáky.cz, a aplikovat na ně výsledky vlastního výzkumu o vnímání a povědomí o značce, na jejichž základě jsou formulovány návrhy a doporučení pro budoucí rozvoj značky na domácím i zahraničním trhu. První kapitola má za úkol poskytnout teoretický základ pro zbytek práce, objasnit a vysvětlit základní pojmy, které se vztahují k tématu. Následující kapitola se věnuje konkrétní společnosti a její podnikatelské činnosti. Třetí kapitola je empirickou částí práce, kde jsou zhodnoceny výsledky provedeného průzkumu, a dále jsou zde zmapovány konkrétní nástroje budování značky s aplikací dat získaných při průzkumu. Poslední kapitola syntetizuje poznatky plynoucí ze sekundárních i primárních dat výzkumu a shrnuje závěry celé práce formou návrhů a doporučení pro společnost.
Analýza internetového obchodu prezentujícího se přes sociální sítě
Pichová, Michaela ; Přibil, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního procesu v internetovém obchodě prezentujícím se zejména skrze sociální sítě (Facebook a Instagram). Internet, a především sociální sítě jsou v dnešní době velmi populární, podobně je tomu s nakupováním přes internet. Cílem práce je otestovat jednoduchost a přehlednost nákupního procesu a zhodnotit profil na sociální síti Facebook. V teoretické části jsou kapitoly popisující internet obecně, možnosti podnikání na internetu a sociální sítě. Hodnocení profilu na sociální síti je realizováno prostřednictvím webové aplikace LikeAlyzer. Dále je součástí práce představení nástroje eye-tracking, který je poté použit k provedení praktické části práce. Výsledky jsou zobrazeny ve formě heatmap (jeden ze způsobů zobrazení výsledků), které jsou doplněny poznatky získanými z krátkých dotazníků.
Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Kovaříková, Barbora ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Diplomové práce představuje branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managementu, a to zejména v oblasti sportovního event marketingu u tří vybraných projektů bank a pojišťovny v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Definuji nejprve teoretická východiska, zejména význam a důležitost značky. Dále se zaměřuji na představení CSR a postupně sportovního CSR, které je ve spojení s budováním značky a její hodnoty v rámci mé práce stěžejní. Třetí až sedmá kapitola je tvořena především praktickou částí. Nejprve si v metodologii stanovuji výzkumné otázky, na které pak díky metodě dotazníkového šetření odpovídám postupným vyhodnocováním výzkumu.
Přístup českých a slovenských inzerentů k inzerci na propagandistických a konspiračních webech
Hrivňák, Adam ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je poskytnout vhled do problematiky nákupu programatické reklamy na konspiračních a propagandistických webech, se zaměřením na to, jak se k problému staví čeští a slovenští inzerenti. V teoretické části se na tuto problematiku bude nahlížet z 3 perspektiv. První perspektiva bude technická, v rámci které si ukážeme, jak programatická reklama funguje. Druhá perspektiva bude etická, kdy bude diskutováno, zda je aktivita těchto webů v rozporu s etickými principy masových médií a žurnalistiky. Třetí pohled pak bude řešit téma z pohledu zabezpečení značky v prostředí internetu. V závěru práce prezentujeme výsledky průzkumu přístupu českých a slovenských inzerentů k inzerci na takovýchto webech. Tyto výsledky pak uvedeme do kontrastu s teorií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.